Afrokines Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 svenskar är ju bra mera mogna än blattar som gjör så här jävla bra låtar Den där låten suger verkligen hästkuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala.Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Man ger sig inte in i sexhandeln, det är organisationer som kidnappar kvinnor och använder dem som slavar.Att tvingas bära slöja är ett förtryck, men inte lika alls i närheten av sexhandeln som bredast här i västvärlden. Man tänker i alla fall på att skydda kvinnorna. Men dem flesta är inte tvingade ändå att bära slöja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala. Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Man ger sig inte in i sexhandeln, det är organisationer som kidnappar kvinnor och använder dem som slavar.Att tvingas bära slöja är ett förtryck, men inte lika alls i närheten av sexhandeln som bredast här i västvärlden. Man tänker i alla fall på att skydda kvinnorna. Men dem flesta är inte tvingade ändå att bära slöja. Om man nu kidnappar folk så har man inget kontrakt på det hela, dvs, du kan bli fri när du vill. Nu får du bestämma dig vad vi snackar om. Snackar vi om USA eller något annat land? Du verkar byta land 24/7 Jag pratar om hela mellanöstern då hela jävla stället är likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Jag har alltid sett blattar som de kriminella från MENA-länderna, dessa borde man dock rada upp på led och ge dem varsin hurvel. De invandrare som lyckas bra i Sverige med hög utbildning flyttar ofta till andra länder pga dem inte får nå jobb här. Jag tror dock invandrare som lyckas bra här skulle kunna göra mer nytta i deras hemländer(ifall det inte är krig där längre) än här.. Redigerat 20 Augusti 2010 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag anser att blattar som är "ny-smugglade" brukar vara helt blåsta. Jag började i åttan för två dagar sedan, gissa vem som blev ny i vår klass? Jacob Abdullaha eller hur fan det stavas skulle såklart sitta bredvid mig, och då frågade jag vilket land han var ifrån och då fick jag en bitch-clap... Då kallade jag honom blattejävel och han gick bärsärk genom att kalla mig rasse, välta några bord, springa ut ur klassrummet och slå igen dörren efter sig så hårt han förmådde.... När klassföreståndaren gick ut för att hämta han igen sparkade Abdullah lärarn på benet och sprang, sen hade jag inte sett han under hela dagen. Sen finns det ju skitsnälla invandrare, jag är kompis med tre invandrare, två i min skola och en online. (Jag kallar idioter för "Blattar" och bra personer för "Invandrare, så skiljer jag det på.) Allt detta är såklart mina egna åsikter och berättelser, jag bryr mig inte om ni tycker illa om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala. Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Man ger sig inte in i sexhandeln, det är organisationer som kidnappar kvinnor och använder dem som slavar. Att tvingas bära slöja är ett förtryck, men inte lika alls i närheten av sexhandeln som bredast här i västvärlden. Man tänker i alla fall på att skydda kvinnorna. Men dem flesta är inte tvingade ändå att bära slöja. Om man nu kidnappar folk så har man inget kontrakt på det hela, dvs, du kan bli fri när du vill. Nu får du bestämma dig vad vi snackar om. Snackar vi om USA eller något annat land? Du verkar byta land 24/7 Jag pratar om hela mellanöstern då hela jävla stället är likadant. USA räknas in i västvärlden, Rumänien räknas in i västvärlden, Tyskland räknas in i västvärlden, Frankrike räknas in i västvärlden, Sverige räknas in i västvärlden. Tvångsprostituering är bred i hela väst samt att Sverige har näst flest våldtäkter i hela världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala. Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Man ger sig inte in i sexhandeln, det är organisationer som kidnappar kvinnor och använder dem som slavar. Att tvingas bära slöja är ett förtryck, men inte lika alls i närheten av sexhandeln som bredast här i västvärlden. Man tänker i alla fall på att skydda kvinnorna. Men dem flesta är inte tvingade ändå att bära slöja. Om man nu kidnappar folk så har man inget kontrakt på det hela, dvs, du kan bli fri när du vill. Nu får du bestämma dig vad vi snackar om. Snackar vi om USA eller något annat land? Du verkar byta land 24/7 Jag pratar om hela mellanöstern då hela jävla stället är likadant. USA räknas in i västvärlden, Rumänien räknas in i västvärlden, Tyskland räknas in i västvärlden, Frankrike räknas in i västvärlden, Sverige räknas in i västvärlden. Tvångsprostituering är bred i hela väst samt att Sverige har näst flest våldtäkter i hela världen. Vet inte vad jag ska säga liksom..Vad är det vi diskuterar? Du ändrar dig hela tiden, våldtäkt och prostitution, svälta sig o grejer. Håll dig till en grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Kvinnoförtryck är utbrett på många olika delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Du tar inte upp sexhandeln någon gång, det är där det hela händer, det andra är bara en liten del av hela. Och tror du verkligen företag som Playboy tvingar ut 4-5 tusen i böter eller? En vettig advokat kostar 500 dollar i timmen i USA. Stora företag brukar sätta ett stort ärr på människor som bryter deras kontrakt. Vad man själv gett sig in på är vad man själv får betala. Att man föds i ett land där man är tvungen att bära slöja är inte något man väljer. Man ger sig inte in i sexhandeln, det är organisationer som kidnappar kvinnor och använder dem som slavar. Att tvingas bära slöja är ett förtryck, men inte lika alls i närheten av sexhandeln som bredast här i västvärlden. Man tänker i alla fall på att skydda kvinnorna. Men dem flesta är inte tvingade ändå att bära slöja. Om man nu kidnappar folk så har man inget kontrakt på det hela, dvs, du kan bli fri när du vill. Nu får du bestämma dig vad vi snackar om. Snackar vi om USA eller något annat land? Du verkar byta land 24/7 Jag pratar om hela mellanöstern då hela jävla stället är likadant. USA räknas in i västvärlden, Rumänien räknas in i västvärlden, Tyskland räknas in i västvärlden, Frankrike räknas in i västvärlden, Sverige räknas in i västvärlden. Tvångsprostituering är bred i hela väst samt att Sverige har näst flest våldtäkter i hela världen. Vad är anledningen till våldtäkterna? Vad för människor våldtar? Redigerat 20 Augusti 2010 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 svenskar är ju bra mera mogna än blattar som gjör så här jävla bra låtar Den där låten suger verkligen hästkuk. nej den är så jävla bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag anser att blattar som är "ny-smugglade" brukar vara helt blåsta. Jag började i åttan för två dagar sedan, gissa vem som blev ny i vår klass? Jacob Abdullaha eller hur fan det stavas skulle såklart sitta bredvid mig, och då frågade jag vilket land han var ifrån och då fick jag en bitch-clap... Då kallade jag honom blattejävel och han gick bärsärk genom att kalla mig rasse, välta några bord, springa ut ur klassrummet och slå igen dörren efter sig så hårt han förmådde.... När klassföreståndaren gick ut för att hämta han igen sparkade Abdullah lärarn på benet och sprang, sen hade jag inte sett han under hela dagen. Sen finns det ju skitsnälla invandrare, jag är kompis med tre invandrare, två i min skola och en online. (Jag kallar idioter för "Blattar" och bra personer för "Invandrare, så skiljer jag det på.) Allt detta är såklart mina egna åsikter och berättelser, jag bryr mig inte om ni tycker illa om det. Det där är ett typiskt exempel på en iq befriad invandrare.Vad är fel med att fråga vilket land han kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jag anser att blattar som är "ny-smugglade" brukar vara helt blåsta. Jag började i åttan för två dagar sedan, gissa vem som blev ny i vår klass? Jacob Abdullaha eller hur fan det stavas skulle såklart sitta bredvid mig, och då frågade jag vilket land han var ifrån och då fick jag en bitch-clap... Då kallade jag honom blattejävel och han gick bärsärk genom att kalla mig rasse, välta några bord, springa ut ur klassrummet och slå igen dörren efter sig så hårt han förmådde.... När klassföreståndaren gick ut för att hämta han igen sparkade Abdullah lärarn på benet och sprang, sen hade jag inte sett han under hela dagen. Sen finns det ju skitsnälla invandrare, jag är kompis med tre invandrare, två i min skola och en online. (Jag kallar idioter för "Blattar" och bra personer för "Invandrare, så skiljer jag det på.) Allt detta är såklart mina egna åsikter och berättelser, jag bryr mig inte om ni tycker illa om det. Det där är ett typiskt exempel på en iq befriad invandrare.Vad är fel med att fråga vilket land han kommer ifrån? Du vet att det är hur lätt som helst att hitta på något som verkar hemskt på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.