Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto

Rekommendera inlägg

Men en invandrare är inte samma sak som en blatte.

 

 

Ja, och då menar jag att jag är en blatte som INTE beter sig på ett kaxig sätt.

Nej, en blatte är inte samma sak som en invandrare. En blatte kan fortfarande vara född i Sverige.

Blatte är ett kränkande ord till invandrare.

 

 

`JAjajajajajajajajajaja, Blatte är en kränkande ord till en invandrare. En Blatte beter sig på ett kaxigt sätt. En blatte kan fortfarande vara född i Sverige.

 

Så det räcker? Måste ni diskutera mer? Säg inte att en till kommer och säger

 

''En blatte får massor av fjortisar'' eller nått sånt skit, bara lägg av

 

1. Du föddes och tappades, true fact.

Blatte är INTE född i Sverige då det är kränkade ord för INVANDRARE som är någon som FLYTTAT hit respektive åkt hit på en flotte med 30 andra.

2. Tråden handlar om "blattar" och svenskar, varför fan ska vi inte diskutera om det då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men en invandrare är inte samma sak som en blatte.

 

 

Ja, och då menar jag att jag är en blatte som INTE beter sig på ett kaxig sätt.

Nej, en blatte är inte samma sak som en invandrare. En blatte kan fortfarande vara född i Sverige.

Blatte är ett kränkande ord till invandrare.

 

 

`JAjajajajajajajajajaja, Blatte är en kränkande ord till en invandrare. En Blatte beter sig på ett kaxigt sätt. En blatte kan fortfarande vara född i Sverige.

 

Så det räcker? Måste ni diskutera mer? Säg inte att en till kommer och säger

 

''En blatte får massor av fjortisar'' eller nått sånt skit, bara lägg av

 

1. Du föddes och tappades, true fact.

Blatte är INTE född i Sverige då det är kränkade ord för INVANDRARE som är någon som FLYTTAT hit respektive åkt hit på en flotte med 30 andra.

2. Tråden handlar om "blattar" och svenskar, varför fan ska vi inte diskutera om det då?

 

Ja men ni fan måste börja bråka om vad en blatte betyder

 

''Hej, jag har lite frågor.

 

1. Spelar det någon roll om man är en blatte och man är typ fett kär i en svensk tjej som är snäll, rolig och allt.

 

2. Spelar det någon roll vart ifrån man är ? T.ex Kurd turk kines eller japan osv

 

3. Kan man fortfarande skaffa en tjej?

 

4. Jag frågar detta på grund av att många snackar skit om blattar asså det behöver inte vara en som är dryg, man kan vara en skit snäll person. är inte det lite rasistiskt t.ex när man spelar spel säger de oftast jävla turk eller jävla jude eller arab jävel finns masser med saker som man kan säga.

 

OCH skulle man kunna få lite tips på hur man kan försöka skaffa en tjej? :P

 

Jag skulle vilja ha en tjej har börjat hänga med vänner o det så jag slutar spela mycket dator och jag skulle vilja ha en tjej och lite tips :)

 

OBS : FRÅGORNA SOM JAG HAR FRÅGAT ÄR INTE NÅGOT ANGÅENDE OM MIG DET ÄR ALLMÄNNA FRÅGOR!

 

MVH Ceto :lol: ''

 

 

Han snackar om frågorna inte om vad blattar betyder, jaha trådet har spårats ur hoppas den kan låsas för han har fått sina ''svar''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Blattar kallar ju sig själva blattar.. whats up with that liksom..

 

Och ja många fjortisar gillar "mörkhyade"..

Antagligen för att dem är kaxiga och är oftast i gäng. Dem blir "coola" när dom hänger med blattar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får jag blanda mig i? Min definition av en "blatte" är en samma som en såkallad "svartskalle", någon med mörkt hår och mörk hud...

 

Sann, jag tror på mest på dig.. Ja typ sådär fast att en blatte betyder någon som är född i Sverige med föräldrar från andra länder..

 

Det gör det inte alls, inavlade skitunge.

Blatte är ett kränkande ord för invandrare, end of fucking diskussion.

 

Då betyder fjortis, en smart brunett med IQ som 300.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får jag blanda mig i? Min definition av en "blatte" är en samma som en såkallad "svartskalle", någon med mörkt hår och mörk hud...

 

 

Sann, jag tror på mest på dig.. Ja typ sådär fast att en blatte betyder någon som är född i Sverige med föräldrar från andra länder..

 

Det gör det inte alls, inavlade skitunge.

Blatte är ett kränkande ord för invandrare, end of fucking diskussion.

 

Då betyder fjortis, en smart brunett med IQ som 300.

 

 

Varför går du på mig hela tiden? För att jag är 11 år? Har du nått emot det? Jaha du borde märka att det är inte bara jag som tror det..

 

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Får jag blanda mig i? Min definition av en "blatte" är en samma som en såkallad "svartskalle", någon med mörkt hår och mörk hud...

 

 

Sann, jag tror på mest på dig.. Ja typ sådär fast att en blatte betyder någon som är född i Sverige med föräldrar från andra länder..

 

Det gör det inte alls, inavlade skitunge.

Blatte är ett kränkande ord för invandrare, end of fucking diskussion.

 

Då betyder fjortis, en smart brunett med IQ som 300.

 

-1

Världens sämsta jämförelse, indeed.

 

Sluta mobba, P11:or. Btw, om det är nåt som är inavlat, så är det ditt namn. Kunde du inte komma på nåt bättre, än att random banka ditt tangentbord med CAPS aktiverat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får jag blanda mig i? Min definition av en "blatte" är en samma som en såkallad "svartskalle", någon med mörkt hår och mörk hud...

 

 

Sann, jag tror på mest på dig.. Ja typ sådär fast att en blatte betyder någon som är född i Sverige med föräldrar från andra länder..

Det gör det inte alls, inavlade skitunge.

Blatte är ett kränkande ord för invandrare, end of fucking diskussion.

 

Då betyder fjortis, en smart brunett med IQ som 300.

 

-1

Världens sämsta jämförelse, indeed.

 

Sluta mobba, P11:or. Btw, om det är nåt som är inavlat, så är det ditt namn. Kunde du inte komma på nåt bättre, än att random banka ditt tangentbord med CAPS aktiverat?

 

Så klart det är.

Mitt namn har en historia bakom sig, fråga Organism så får du veta =)

 

Kan dock ta en liten sammanfattning.

Jag och Organism producerade musik och sa Chord i Skype, haha.

Organism sa Azba 24/7 som betyder det manliga könsorganet på något språk.

 

You dig(ck)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej alla moderatorer, jag tror jag har fått svar på mina frågor och därför skulle jag vilja att ni antingen låser eller tar bort denna tråd.

 

Denna tråd har verkligen spårat ur det börjar bli lite små konflikter jag är dum nog för att inse att "VI ALLA ÄR MÄNNISKOR" och att vi alla har lika mycket rätt som det andra. Så jag skulle inte behöva ta upp detta. Men men jag har gjort det nu och gjort är gjort och jag skulle verkligen bli glad om ni gjorde något, jag har frågat några frågor sen snackar alla andra massor med skit som jag inte har frågat om.

 

Jag tror att ni har vissa regler som säger att "SJÄLVA tråden ska inte spåra ur" asså att det ska handla om det som tråden/personen som har skapat tråden ska få sina svar och att andra inte ska behöva skriva en massa skit.

 

Jag har skrivit det jag tycker. Men det är ni som tar detta beslut. OM ni inte låser tråden eller tar bort den så är jag inte delaktig i denna tråd.

 

MVH Ceto :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...