RySSEN Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Har man en morsa lr farsa som är blatte så är man blatte även om man är född i sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Har man en morsa lr farsa som är blatte så är man blatte även om man är född i sverige..Blatte är annat ord för invandrare.Invandrare är folk som åker hit från ett annat land. Jag är inte invandrare och det vill jag fanimig inte vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Enligt vad jag har sett/upplevt så är "blatte" ett annat ord för någon som har ursprung i mellanöstern, fast på ett lite mer kränkande sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Hej alla moderatorer, jag tror jag har fått svar på mina frågor och därför skulle jag vilja att ni antingen låser eller tar bort denna tråd. Denna tråd har verkligen spårat ur det börjar bli lite små konflikter jag är dum nog för att inse att "VI ALLA ÄR MÄNNISKOR" och att vi alla har lika mycket rätt som det andra. Så jag skulle inte behöva ta upp detta. Men men jag har gjort det nu och gjort är gjort och jag skulle verkligen bli glad om ni gjorde något, jag har frågat några frågor sen snackar alla andra massor med skit som jag inte har frågat om. Jag tror att ni har vissa regler som säger att "SJÄLVA tråden ska inte spåra ur" asså att det ska handla om det som tråden/personen som har skapat tråden ska få sina svar och att andra inte ska behöva skriva en massa skit. Jag har skrivit det jag tycker. Men det är ni som tar detta beslut. OM ni inte låser tråden eller tar bort den så är jag inte delaktig i denna tråd. MVH Ceto :) Och du tror att moderatorerna kommer kolla det här inlägget...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Kanske det vet inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonneh Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hej alla moderatorer, jag tror jag har fått svar på mina frågor och därför skulle jag vilja att ni antingen låser eller tar bort denna tråd. Denna tråd har verkligen spårat ur det börjar bli lite små konflikter jag är dum nog för att inse att "VI ALLA ÄR MÄNNISKOR" och att vi alla har lika mycket rätt som det andra. Så jag skulle inte behöva ta upp detta. Men men jag har gjort det nu och gjort är gjort och jag skulle verkligen bli glad om ni gjorde något, jag har frågat några frågor sen snackar alla andra massor med skit som jag inte har frågat om. Jag tror att ni har vissa regler som säger att "SJÄLVA tråden ska inte spåra ur" asså att det ska handla om det som tråden/personen som har skapat tråden ska få sina svar och att andra inte ska behöva skriva en massa skit. Jag har skrivit det jag tycker. Men det är ni som tar detta beslut. OM ni inte låser tråden eller tar bort den så är jag inte delaktig i denna tråd. MVH Ceto :) Lika bra egentligen allt börjar att Bli som i en Rasist vs Utlännings stad (sry att jag sa det där) men tråden börjar allt mer bli kränkande för både svenskar och utlänningar snälla lås tråden eller så kan man lika väl säga till en när en loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hej alla moderatorer, jag tror jag har fått svar på mina frågor och därför skulle jag vilja att ni antingen låser eller tar bort denna tråd. Denna tråd har verkligen spårat ur det börjar bli lite små konflikter jag är dum nog för att inse att "VI ALLA ÄR MÄNNISKOR" och att vi alla har lika mycket rätt som det andra. Så jag skulle inte behöva ta upp detta. Men men jag har gjort det nu och gjort är gjort och jag skulle verkligen bli glad om ni gjorde något, jag har frågat några frågor sen snackar alla andra massor med skit som jag inte har frågat om. Jag tror att ni har vissa regler som säger att "SJÄLVA tråden ska inte spåra ur" asså att det ska handla om det som tråden/personen som har skapat tråden ska få sina svar och att andra inte ska behöva skriva en massa skit. Jag har skrivit det jag tycker. Men det är ni som tar detta beslut. OM ni inte låser tråden eller tar bort den så är jag inte delaktig i denna tråd. MVH Ceto :) Lika bra egentligen allt börjar att Bli som i en Rasist vs Utlännings stad (sry att jag sa det där) men tråden börjar allt mer bli kränkande för både svenskar och utlänningar snälla lås tråden eller så kan man lika väl säga till en när en loggar in Varför är det kränkande? för att fjortisar gillar blattar mer än svenskar? Gud vad rasistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonneh Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 (redigerat) glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklara Redigerat 14 Januari 2010 av Jonneh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 glöm det då men snälla lås tråden allt e redan avklarat+ jag e utlänning+ jag suger på att förklaraÅk hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensam Nähä. Vad trodde du då? Finns ju mer människor i världen än vad du tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 skälv tycker jag riktigt illa om utläningar och jag vet att jag inte är ensamSå du gillar inte folk som bor i andra län? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.