Hoppa till innehåll

Oblivion Funkar Inte Att Avinstallera!

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja.

Skulle installera Oblivion för typ en vecka sedan, men jag blev tvungen att avsluta installationen för jag hade inte riktigt tid att installera det just då så jag bara avslutade förstås installationen som nästan gått halvvägs.

Senare när jag kom hem igen så skulle jag installera spelet igen men då står det att jag redan har Oblivion på datorn. Så jag stoppade i skivan och klickade Uninstall när launchern hade kommit upp, men då kommer bara ett slags error om att några filer saknas eller liknande för att jag skall kunna avinstallera det. Så jag tryckte Start > Alla Program och deletade det från listan sen gick jag in på disk C: > program och deletade det därifrån och till och med sökte i Sök och deletade allt Oblivion därifrån.

Men det står ÄNDÅ att jag har oblivion när jag stoppar i skivan och launchern kommer upp. Har testat Lägg till/Ta bort program med men Oblivion finns inte ens med i listan där :o

Och jag har googlat och hittat liknande problem men ingen har typ svarat på dom så jag vet inte rikitigt hur jag ska göra :P

Är tacksam för svar!

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

kör ccleaner och rensa registret det brukar funka när jag har det problemat

Hur gör man för att få bort det där då? Är det samma som i Windows sökprogram att man bara söker på ett eller flera ord och det kommer fram sen kan man bara radera då eller?

tack för svaret förresten ;)

Skrivet

Hur gör man för att få bort det där då? Är det samma som i Windows sökprogram att man bara söker på ett eller flera ord och det kommer fram sen kan man bara radera då eller?

Kör ccleaner, om du inte fattar så är du korkad...
Skrivet (redigerat)

Kör ccleaner, om du inte fattar så är du korkad...

jo jag fattar, men jag vill inte att den ska rensa så liksom. Jag frågade om man kunde göra som windows sökprogram, liksom söka på oblivion och bara rensa de filer som finns kvar av oblivion.

Fast jag kör ccleaner, är väl bäst antar jag ;P

aah körde ccleaner fast jag vetefan om det går att ta bort allt 'skräp' som hittades i och med att det står flash player och allt, för det kommer väl också att tas bort? för jag vill ju inte få bort min flash player liksom..

bild här med, kan man ta bort all det här utom att något större kommer att hända (förutom att jag kommer få mer diskutrymme)? :)

http://img204.imageshack.us/img204/2397/ccleaner.png

Redigerat av Necromancer
Skrivet (redigerat)

Har rensat skräpet där nu då.. fast Oblivion funkar ändå inte att avinstallera :S

visar bild på det error som kommer upp..

http://img109.imageshack.us/img109/5756/oblivionerror.png

Redigerat av Necromancer
Skrivet

Klickade registret, sökte efter problem, tog bort en Bethesda sak + en Oblivion genväg eller någonting därifrån, men funkar ändå inte att avinstallera :(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...