zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 Varför är det så viktigt att du avinstallerar Oblivion?För att jag ska kunna installera det igen utan att spelet bara är halvinstallerat? Citera
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 ässh installera om det funkar alltid Citera
zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 ässh installera om det funkar alltidinstallera om ja, men inte att avinstallera ett spel som bara lyckades bli halvinstallerat. Funderar på att rensa hela listan, men enligt google sökningar och sånt kan man inte alltid lita på att program kommer att funka eller något när man rensar hela registret ;P Citera
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 varför avbröt du det var ju onödigt Citera
zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 varför avbröt du det var ju onödigtHar du läst första-inlägget? I så fall vet du varför. Citera
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 Detta kan vara ett allvarligt virus, så ser det ut iallafall Citera
zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 Detta kan vara ett allvarligt virus, så ser det ut iallafalllol? Är det ett allvarligt virus? :P om du syftar på bilden jag laddat upp så tror jag mer iaf att det är ett error som säger att en/flera filer saknas för att oblivion ska kunna avinstalleras. Citera
majskolv Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 varför avbröt du det var ju onödigtHar du läst första-inlägget? I så fall vet du varför. hade inte tid skulle du gå och lägga dig ellerdu kunde haft på den övar natten Citera
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 Det står tydligt att service pack 3 funkar inte Citera
zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 varför avbröt du det var ju onödigt Har du läst första-inlägget? I så fall vet du varför. hade inte tid skulle du gå och lägga dig ellerdu kunde haft på den övar natten Skulle inte lägga mig, skulle iväg te skolan och typ prata med vår mentor eller något :S och sen var det regnigt ute och såg ut som det skulle bli åska så jag stängde av datorn i säkerhets skull. Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 Allt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den. Annars så kan du ju testa att återställa tills den dagen du installerade den. Annars blir det väl formatering för dig. Citera
zkAro Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Skrivet 18 November 2009 Allt du kan göra är att leta upp var enda fil som har med spelet att göra och radera den. Annars så kan du ju testa att återställa tills den dagen du installerade den. Annars blir det väl formatering för dig. mm, sökte ju i windows söksak, och radera allt som hade med oblivion att göra där.och sen i registret på ccleaner raderade jag 2 saker med oblivion med. fast tyvärr funkar det ändå inte :( vill inte formatera om datorn heller, tar för lång tid + så pallar jag verkligen inte ;D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.