PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Troja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 The Shawshank Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HollyDolly Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 (redigerat) Thelma and Louise, Brokeback Mountain, The Graduate, alla Hitchkocks filmer och Dekalogen . Redigerat 22 Juli 2011 av HollyDolly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Taken, Harry potter - filmerna, Pineapple Express, Die Hard, Bourne - Filmerna, Are we there yet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2011 Dags för en fin liten lista. Blade Runner 2001: A Space Odyssey American Psycho Braindead Clerks Eraserhead Fight Club Waking Life Yojimbo The Good, The Bad, The Ugly Taxi Driver Gummo The Elephant Man The Big Lebowski One Flew Over the Cuckoo's Nest A Clockwork Orange Falling Down Gayniggers From Outer Space, för titeln enbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2011 Dags för en fin liten lista. Blade Runner2001: A Space OdysseyAmerican PsychoBraindeadClerksEraserheadFight ClubWaking LifeYojimboThe Good, The Bad, The UglyTaxi DriverGummoThe Elephant ManThe Big LebowskiOne Flew Over the Cuckoo's NestA Clockwork OrangeFalling DownGayniggers From Outer Space, för titeln enbartHmm... Inte Pulp Fiction då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Hmm... Inte Pulp Fiction då?Det är en bra film, men knappast en favorit. Sen är jag inte jätteförtjust i Tarantino heller. Jag kommer nog se hans nya film Django Unchained sen när den kommer ut, mest för att Christoph Waltz som spelade Hans Landa i Inglourious Basterds medverkar. Dock har jag ännu inte sett Reservoir Dogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Det är en bra film, men knappast en favorit. Sen är jag inte jätteförtjust i Tarantino heller. Jag kommer nog se hans nya film Django Unchained sen när den kommer ut, mest för att Christoph Waltz som spelade Hans Landa i Inglourious Basterds medverkar. Dock har jag ännu inte sett Reservoir Dogs.Reservoir Dogs är ju typ hans bästa film! Se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Reservoir Dogs är ju typ hans bästa film! Se den.Jag tänkte det snart, i och med att den brukar betraktas som en av hans främsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Köpte för ett par dagar sen Full Metal Jacket för 50 kr, och en box med Gudfadern 1,2 och 3 för 120. Som jag pinsamt nog inte sett. Har stora förhoppningar inför båda filmerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 (redigerat) harry potter star wars sagan om ringen batman alla simpsons avsnitt o filmen fast and farius family gay starwars episodes spider man narniA Redigerat 1 Augusti 2011 av xeliaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Köpte för ett par dagar sen Full Metal Jacket för 50 kr, och en box med Gudfadern 1,2 och 3 för 120. Som jag pinsamt nog inte sett. Har stora förhoppningar inför båda filmerna :DJag har aldrig sett Gudfadern heller, första och andra filmen har ju sjukt högt betyg på IMDb (ligger 2a & 3a på "top 250" listan). Värt och se eller ? o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.