Zant Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Vet ej, Avatar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Avatar, Härskarringen Trilogin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 I Walk The Line Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Harry potter, bästa filmserien, älskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Harry potter, bästa filmserien, älskarHåller med bmth där. L-skar verkligen Harry potter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 *bump* efter att ha sätt Avatar idag ligger den nog i topp just nu :oORLY? Jag menar James Cameron är ju James Cameron men RLY? I toppen!? OT: Måste nog vara Léon eller Schindlers List, underbara filmer. Hot shotts bör också nämnas. Yrkesmördaren som "lär upp" en flicka? Den är grym. Jag måste säga Independence Day, för att jag kollar aldrig på film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Förut var det Sagan om Ringen filmerna. Efter att ha sett Avatar kändes Sagan om Ringen som en fjärt i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Pulp Fiction, Inglorious Basterds (Tarantino ;: ), Offside, Blues Brothers, Monty Python's Life of Brian, Gudfadern, Forrest Gump, Bloodsport, Groundhog Day m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Rambo och Young Guns filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Offside,Avatar,LOTR,Torkel i knipa,The simpsons movie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Taken en film från år 2008. ;) Skitbra film, den bästa jag sett! Har skapat en tråd i detta underforum om den filmen, bara att läsa! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.