GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 pojken vet inte vart han ska göra av sin 40kr, En psykolog kanske? för detta är allvarliga problem. Ja men då får du betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Köp ett flak cola på ÖB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 kom ihåg att panta dom sen så får du tillbaka några kronor istället för att slänga dom på backen och stampa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Fuska VIP. :) Ja men hur gör man detta? Måste man göra det från mobilen? Jag får inte av mina föräldrar att göra det, för en gång så skicka jag ett sms någonstans för att få ett spel, så tog dom alla mina pengar, så jag fick köpa ett nytt sim Hur gammal är du? Låter som du är runt.. 8-8½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Fuska VIP. :) Ja men hur gör man detta? Måste man göra det från mobilen? Jag får inte av mina föräldrar att göra det, för en gång så skicka jag ett sms någonstans för att få ett spel, så tog dom alla mina pengar, så jag fick köpa ett nytt sim Hur gammal är du? Låter som du är runt.. 8-8½ -5 år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Jag var oseriös om fuskavip, men spar dom om du inte vet vad du ska köpa. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Börja sälja grejer på internet. Man hittar alltid massa skit man har i någon källare eller liknande man aldrig använder som folk gärna hade fått köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Börja sälja grejer på internet. Man hittar alltid massa skit man har i någon källare eller liknande man aldrig använder som folk gärna hade fått köpa.Dock om hans farsa inte bryr sig så mycket om han för att ens ge 80 kr, då tror jag inte hans farsa hjälper honom sälja saker på internet. Samt att han verkar vara runt 10, tror inte det kommer gå så bra att sälja för honom. Går kanske när han blir äldre och han börjar äga saker själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 sälj pant burkar eller fråga nån kompis om han kan låna pengar till dig. sälj ett spel till pc eller vad du nu kan ha.råna en bank lolz eller sno från nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Varför skulle han sälja pant burkar? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Varför skulle han sälja pant burkar? :huh:Antar du inte att han menar Panta pant burkar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Behöver han hjälp att ta reda på vad han ska spändera för hans 20 (whatever) kroner? LÅS TRÅDEN ISTÄLLET.. *sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.