GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Min syrras kompis har sagt att det kommer bli värst mellan 7 till kl 10. Jag bor i Malmö och gick ut precis med hunden och han flög nästan iväg! När jag har alla fönster stängda så hörs det lika högt som om det var lite blåsigt och man var ute. Är det storm hos er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 jag vet inte. har sovit sen jag kom hem. men det seems to be lungt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Har blåsigt och regnat hela dan. Bor i Halmstad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ok konstigt. Asså när man går utt från lägenheten så hör det så högt så att man måste täcka för sina öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Här hare bara regnat hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 hos oss är det fan skitmycket storm men det stod i aftonbladet att den har vält byggnader och sånt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6147651.ab http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6147644.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Blåste inte ett skvatt här. Dock har det snöat ganska länge. Bor i norra Sverige, där männen bor. RAWR! :P Redigerat 19 November 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Idag är det duggregn, och helt vindstilla, har stormen försvunnit i Malmö också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Idag är det duggregn, och helt vindstilla, har stormen försvunnit i Malmö också?Japp. Hade guildmöte igår över vent, var tvungen att skruva upp ljudet något fruktansvärt för att kunna höra någonting. Fönstret höll på att gå itu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Regn och dimma. Tycker det är rätt fridfullt och underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Här hare bara regnat hela dagen. Har det regnat? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.