Northwest Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 om jag köper en dualshok 3 kontroll fungerar vibrationen på GTA IV,Motorstorm och Bad Company.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jaaaaa, a :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 fungerar de på PS2 spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ps3 kontroller fungerar inte på Ps2. Du kan inte ens koppla in dem i Ps2ans kontrolluttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :PJo, man kan köpa en adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :PEDIT: Jag fatta vad du menade nu ;P Sorry. Redigerat 6 December 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ja, jag köpte en Dualshock 3 till mitt PS3 och det finns vibration på alla gamla spel och PS2 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Jag tror han syftade på ps2 spel i ps3 konsolen, issåfall Ja... tror jag :PNej, han syftade inte på PS2 spel i PS3 konsolen. Edit: Strålande, 7 sekunder skillnad... ^^ Redigerat 6 December 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ja, jag köpte en Dualshock 3 till mitt PS3 och det finns vibration på alla gamla spel och PS2 spel. gött en till sak på önskelistan då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 och ps2kontroller fungerar inte till ps3 antar jag? jävla sätt att tjäna pengar på :PJo, man kan köpa en adapter. det funkar inte heller med adapter jag har själv testat men om du har bakåtkompatibel ps3a så kan du köra ps2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.