Gäst Crazyshit Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Tjenare! Har märkt en sak. För någon månad sen så började min dator spöka när jag gick in på fuska.se! Varje gång jag gick in på fuska.se så kom det upp att firefox höll på att ladda ner "afr.php". Jag brydde mig inte om det så mycket. Men det hände varje gång, men aa jag sket i det. Sedan i tisdags skaffade jag en ny dator, Och nu idag så började det här igen. Får upp meddelanden om att ladda ner afr.php, Och det händer bara när jag är inne på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Låter som en bug. Det är antagligen http://ads.cronaweb.com/www/delivery/afr.php som ska ligga inbäddad på sidan, men istället vill ladda ner sig. Att du fått en ny dator som också hade det felet är lustigt... Har du provat olika webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Händer samma sak för mig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Vilka addons använder du? Skulle kunna ha nåt med det att göra eftersom det dök upp på din nya dator så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Jag använder oftast bara Firefox, Har använt Opera någon enstaka gång. Jag har inga addons alls. Eftersom det händer Arako också så kan det ju inte vara spyware iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Har samma problem :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Då är det väl någon bugg, Admin borde fixa det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Händer aldrig mig :) Jag använder oftast bara Firefox, Har använt Opera någon enstaka gång. Jag har inga addons alls. Eftersom det händer Arako också så kan det ju inte vara spyware iallafall. Kanske någon som vill hacka din data? Haha, jag vet inte, säg detta till admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Finns inga virus på fuska, det är förmodligen en bug i firefox som gör att den där filen laddas ner Chrome ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Händer aldrig mig (internet explorer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Det är troligtvis som ovanstående har skrivit. En bugg i Firefox. Ska se om det buggar för mig också om jag tillåter reklamen i noscript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Händer aldrig mig. (Firefox med Addons: Noscrpit , Adblock Plus och några små till) Var är det där för fil då? Reklam eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.