Gäst Crazyshit Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Om man har noscript så händer det säkert inte. Men jag orkar absolut inte skaffa Noscript, stör mig mer än vad den hjälper mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Kör firefox UTAN noscript och adblock. Aldrig dykt upp för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Har fått ett fåtal index.php osv som har fått en att höja ögonbrynet men aldrig afr.php Kan vara något script fel inom sidan som får en att börja ladda ner det istället för att visa det, om jag inte nu är ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Kör firefox UTAN noscript och adblock. Aldrig dykt upp för mig. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Jag använder oftast bara Firefox, Har använt Opera någon enstaka gång. Jag har inga addons alls. Eftersom det händer Arako också så kan det ju inte vara spyware iallafall. Läste på tidningen Misstänkt. Opera är minst säkert, sen safari och firefox. IE8 kom högst upp.. när det gäller säkerhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) IE8 kom högst upp.. när det gäller säkerhet Hahaha Microsoft's statistik eller Tjenare!Har märkt en sak. För någon månad sen så började min dator spöka när jag gick in på fuska.se! Varje gång jag gick in på fuska.se så kom det upp att firefox höll på att ladda ner "afr.php". Jag brydde mig inte om det så mycket. Men det hände varje gång, men aa jag sket i det. Sedan i tisdags skaffade jag en ny dator, Och nu idag så började det här igen. Får upp meddelanden om att ladda ner afr.php, Och det händer bara när jag är inne på fuska. Är inte virus, kan hända rätt ofta på diverse sidor. Speciellt om du använder dig av en dålig proxyserver. Redigerat 17 December 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Hahaha Microsoft's statistik eller Antagligen pratar han om en undersökning som NSS Labs har gjort. http://blogs.msdn.com/giorgio/archive/2009...explorer-8.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Jag använder oftast bara Firefox, Har använt Opera någon enstaka gång. Jag har inga addons alls. Eftersom det händer Arako också så kan det ju inte vara spyware iallafall. Läste på tidningen Misstänkt. Opera är minst säkert, sen safari och firefox. IE8 kom högst upp.. när det gäller säkerhet Opera är förmodligen mest säkert, ingen använder Opera vilket leder till att ingen orkar göra virus som funkar på just den browsernFirefox är säkert tack vare noscript, men också för att det är så många som utvecklar den Chrome kör sandbox, vilket gör att virus har svårt för att drabba datorn när dom väl tagit sig in i datorn IE8 suger bara Antagligen pratar han om en undersökning som NSS Labs har gjort. http://blogs.msdn.com/giorgio/archive/2009...explorer-8.aspx Undersökningen sponsrades av Microsoft... Redigerat 17 December 2009 av Prototype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Tjenare! Har märkt en sak. För någon månad sen så började min dator spöka när jag gick in på fuska.se! Varje gång jag gick in på fuska.se så kom det upp att firefox höll på att ladda ner "afr.php". Jag brydde mig inte om det så mycket. Men det hände varje gång, men aa jag sket i det. Sedan i tisdags skaffade jag en ny dator, Och nu idag så började det här igen. Får upp meddelanden om att ladda ner afr.php, Och det händer bara när jag är inne på fuska. Är inte virus, kan hända rätt ofta på diverse sidor. Speciellt om du använder dig av en dålig proxyserver. ja skrev tydligt att det va ut misstänkt tidningen ja läste det ur, den upptäckte 98 % avv virusen, firefox upptäckte 46% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Tjenare! Har märkt en sak. För någon månad sen så började min dator spöka när jag gick in på fuska.se! Varje gång jag gick in på fuska.se så kom det upp att firefox höll på att ladda ner "afr.php". Jag brydde mig inte om det så mycket. Men det hände varje gång, men aa jag sket i det. Sedan i tisdags skaffade jag en ny dator, Och nu idag så började det här igen. Får upp meddelanden om att ladda ner afr.php, Och det händer bara när jag är inne på fuska. Är inte virus, kan hända rätt ofta på diverse sidor. Speciellt om du använder dig av en dålig proxyserver. ja skrev tydligt att det va ut misstänkt tidningen ja läste det ur, den upptäckte 98 % avv virusen, firefox upptäckte 46% Och du tror på de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Vilken webbläsare som är säkrast beror främst på användaren. Om man vet vad man gör klarar man sig virusfri med vilken känd webbläsare som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.