Gäst Donald Duck Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag kan lägga en bild på hur man scriptar men jag vet inte hur man lägger in adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 men jag kan bara scripa vAD ÄR SCRIPA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 så man kan göra gratis möbler fast från dem andra länderna t.ex hus djur eller svart kyl skåp men jag kan bara göra kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 säg vilken hemsida du hittade bilden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hur får man kamera ut från artomnomy hur får man det säg adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 asså kan ni säga en sida man kan lägga in adressen så jag ser o jag fick den av en kille på msn o jag har slutat scripta jag har tagit bort ARTMONEY det är en nooob program förstör alt jag blev hackad dem tog alla mina möbler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har artmony nu gäller det att lista ut hur den fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det är nog en trojan i den tomas1 för att supersonic blev ju hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har sökt igen filerna med Norton AntiVirus 2002 och med Ad-aware 6.0 men ingen av dem hitta något farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Var fick du artmoney? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Artmoney har ingen trojan i sig. Det är inte ens farligt. SuperSonics eget fel att han blev hackad. "en nooob program" LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vadå eget fel ? jag känner till hon som hackade i mig det var .:stringbrud:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.