Kitten Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Vem har ni för favorit ståuppkomiker i Sverige? Posta gärna nå skönt klipp med honom/henne. Olikt de flesta andra tjejer så dör inte jag för Björn Gustafsson utan min favorit är nog Jonas Gardell :lol: Annars är nog Johan Glans min favorit. Glans håller ju på med något just nu med Kvarteret Skatan o Gardell är också på G med en ny show som heter Trafikplatsen Glädjen om jag minns rätt, tydligen får man tjugo procents rabatt till Gardells show om man köper biljetterna via hans hemsida :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Messiah Hallberg! Han var med i Comedy fight club och var jäkligt nära att vinna! Kan dock inte hitta något klipp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Björn gustavsson!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Gardell och Messiah ska ju medverka i Raw denna vecka. Tillsammans med bla. Robin Paulsson, Özz och en kille från USA. En av mina favoriter är nog gamla Eddie Murphy stand-ups eller så Dave Chappelle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) björn gustavson om world of warcraft i parlamentet :lol: Redigerat 23 November 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Shan The Man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Björn Gustaffson Johan Glans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Johan GlansHan glänser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Glans Betnér Schyffert Möller Det finns många jag gillar [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Svensk stand up? Noooooes, tycker inte att det funkar, gillar många komiker i sketcher och så men stand up blir fel på något sätt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Magnus Betnér Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 MöllerDu måste skämta? Mons Möller är vår tids sämsta komiker. Skär av hans dubbelhaka och döda honom med den imo. OT: Magnus Betnér är i världsklass följt av Johan Glans pga. att jag älskar hur han driver med sig själv, sen så måste ju Robert Gustavsson vara med där. Svullo ska ju också vara på toppen men han sysslade ju inte med standup. Jävla go gubbe ändock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.