Hoppa till innehåll

Ska Ni Ta Vaccinet


dredlord127

Vaccination.  

93 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Min farsa tillhör en riskgrupp så jag tänker vaccinera mig.

Borde det inte räcka om han vaccinerar sig själv?

 

Aha, så det är bara han som är inom en riskgrupp?

 

Tror nog WASD menar; Alla som är inom riskgrupper borde ta ansvar och vaccinera sig själv. Då kan ingen som inte vill ta vaccinet som inte är i en riskgrupp smitta den personen. Dock personer som inte kan ta vaccinet, men ligger i en riskgrupp kanske man borde ta hänsyn till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Personer i riskgrupper behöver längre tid på sig att bygga upp ett fullgott skydd än vad en frisk person behöver.

Alltså är det en bra faktor att personer som umgås med personer i riskgrupper vaccinerar sig också.

 

Jag tänker vaccinera mig, när nu de börjar vaccinera allmänheten här i Kalmar... -.-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom att vissa medlemmar fick nerdrage för att jag låste den andra tråden så har jag nu lagt till en omröstning i denna tråd.

/2 tradechannel moar.

 

JAG TOG VACCINET OCH TRODDE JAG SKULLE DÖ!!!!!

JAGLÅG PÅ DÖDSBÄDDEN OCH KUNDE NÄSTAN INTE ANDAS!!!!!

Broadway-fail moar.

 

Jag kommer inte att vaccinera mig då jag redan har haft svininfluensan.

wat

 

Kan ni sluta säga "har redan tagit det" osv, det finns en omröstning för det.

Nu är det meningen att ni ska säga vad ni fick för biverkningar och vad folket runt omkring vet så att man kan vara säker på att skiten är ganska ofarlig.

Har haft vänner som fått seriösa biverkningar som t.ex otrolig högfeber och någon svimmade och fick hjärnskakning.

 

Ska själv inte ta det då som en massa sagt, verkar vaccinet farligare en själva influensan.

Jag vet inte om någon i min familj ligger i någon riskgrupp men ingen har bett mig att ta det, därför ser jag ingen anledning till varför jag borde ta det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom att vissa medlemmar fick nerdrage för att jag låste den andra tråden så har jag nu lagt till en omröstning i denna tråd.

/2 tradechannel moar.

 

JAG TOG VACCINET OCH TRODDE JAG SKULLE DÖ!!!!!

JAGLÅG PÅ DÖDSBÄDDEN OCH KUNDE NÄSTAN INTE ANDAS!!!!!

Broadway-fail moar.

 

Jag kommer inte att vaccinera mig då jag redan har haft svininfluensan.

wat

 

Kan ni sluta säga "har redan tagit det" osv, det finns en omröstning för det.

Nu är det meningen att ni ska säga vad ni fick för biverkningar och vad folket runt omkring vet så att man kan vara säker på att skiten är ganska ofarlig.

Har haft vänner som fått seriösa biverkningar som t.ex otrolig högfeber och någon svimmade och fick hjärnskakning.

 

Ska själv inte ta det då som en massa sagt, verkar vaccinet farligare en själva influensan.

Jag vet inte om någon i min familj ligger i någon riskgrupp men ingen har bett mig att ta det, därför ser jag ingen anledning till varför jag borde ta det.

 

Det finns ingen vettig anledning för mig att vaccinera mig om jag redan har haft influensan. Du kanske inte visste detta men.. har man haft svininfluensa så är man immun mot den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ingen vettig anledning för mig att vaccinera mig om jag redan har haft influensan. Du kanske inte visste detta men.. har man haft svininfluensa så är man immun mot den.

Därför tycker jag detta inlägget är lite lustigt...

Vaccinerade mig igår, kan knappt röra armen :(

btw så har jag redan haft svininfluensan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...