Gäst DarkLight Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 (redigerat) En grym snubbe verkligen. Första gången jag hörde han blev jag chockad! :o Hur kan man ha en sådan röst som 27 åring? Han har gjort många kända låtar, och han är själv en låtskrivare. Gillar hans låt "Chocolate Rain" väldigt mycket. :3 Chocolate Rain på YouTube har över 44 miljoner visningar, så den är ganska känd må jag tro, alla måste ha hört den. :3 Tay Zonday - Chocolate Rain: Tay Zonday - Explode: Finns mer videos på hans YouTube-kanal: www.youtube.com/user/TayZonday Redigerat 26 November 2009 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Old meme is old. Och inte alls lika rolig längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Nice! första gången jag såg den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Som dom andra.. Old. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Old, var bara rolig den första och andra gången man hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Varför är tråden i humorforumet? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Old? Han är ju aktiv. Tay försöker inte vara rolig, Chocolate rain var aldrig ett komiskt klipp. Tay är en musiker, en bra sådan faktiskt. Flyttar till Musik forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 En grym snubbe verkligen. Första gången jag hörde han blev jag chockad! :o Hur kan man ha en sådan röst som 27 åring? Han har gjort många kända låtar, och han är själv en låtskrivare. Gillar hans låt "Chocolate Rain" väldigt mycket. :3 Chocolate Rain på YouTube har över 44 miljoner visningar, så den är ganska känd må jag tro, alla måste ha hört den. :3 Tay Zonday - Chocolate Rain: Tay Zonday - Explode: Finns mer videos på hans YouTube-kanal: www.youtube.com/user/TayZonday Sämst på youtube!Gillar det inte! >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 En grym snubbe verkligen. Första gången jag hörde han blev jag chockad! :o Hur kan man ha en sådan röst som 27 åring? Han har gjort många kända låtar, och han är själv en låtskrivare. Gillar hans låt "Chocolate Rain" väldigt mycket. :3 Chocolate Rain på YouTube har över 44 miljoner visningar, så den är ganska känd må jag tro, alla måste ha hört den. :3 Tay Zonday - Chocolate Rain: Tay Zonday - Explode: Finns mer videos på hans YouTube-kanal: www.youtube.com/user/TayZonday Sämst på youtube!Gillar det inte! >:( För du förstår inte poängen.Tror inte någon under 15 förstår meningen med själva låtarna. Chocolate Rain handlar inte om Choklad Regn, utan om den svarta mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 En grym snubbe verkligen. Första gången jag hörde han blev jag chockad! :o Hur kan man ha en sådan röst som 27 åring? Han har gjort många kända låtar, och han är själv en låtskrivare. Gillar hans låt "Chocolate Rain" väldigt mycket. :3 Chocolate Rain på YouTube har över 44 miljoner visningar, så den är ganska känd må jag tro, alla måste ha hört den. :3 Tay Zonday - Chocolate Rain: Tay Zonday - Explode: Finns mer videos på hans YouTube-kanal: www.youtube.com/user/TayZonday Sämst på youtube! Gillar det inte! >:( För du förstår inte poängen.Tror inte någon under 15 förstår meningen med själva låtarna. Chocolate Rain handlar inte om Choklad Regn, utan om den svarta mannen. JAg förstår låten men han har så dålig röst! för mörk och dålig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 En grym snubbe verkligen. Första gången jag hörde han blev jag chockad! :o Hur kan man ha en sådan röst som 27 åring? Han har gjort många kända låtar, och han är själv en låtskrivare. Gillar hans låt "Chocolate Rain" väldigt mycket. :3 Chocolate Rain på YouTube har över 44 miljoner visningar, så den är ganska känd må jag tro, alla måste ha hört den. :3 Tay Zonday - Chocolate Rain: Tay Zonday - Explode: Finns mer videos på hans YouTube-kanal: www.youtube.com/user/TayZonday Sämst på youtube! Gillar det inte! >:( För du förstår inte poängen. Tror inte någon under 15 förstår meningen med själva låtarna. Chocolate Rain handlar inte om Choklad Regn, utan om den svarta mannen. JAg förstår låten men han har så dålig röst! för mörk och dålig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snarare bra och distinktiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.