Manga Master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det finns ju ett gruppforum man kan köpa där man kan vara moderator i. Kan man lägga till andra moderatorer då i gruppforumet? Om nej kan ni inte fixa det. om jo så tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det finns ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 nepp ,,det finns inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Finns visst ett där man kan vara mod i Grupp forum 2: Som gruppforum 1 men i detta blir du även moderator. Du kan göra allt som en moderator förutom att dela ut varningar. Kontakta admin via pm när du köpt detta. Levereras med 0 användarplatser. Kan man bjuda så att andra blir mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Nej har vi sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Menar du att du vill att man kan köpa en sån grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Finns visst ett där man kan vara mod i Grupp forum 2: Som gruppforum 1 men i detta blir du även moderator. Du kan göra allt som en moderator förutom att dela ut varningar. Kontakta admin via pm när du köpt detta. Levereras med 0 användarplatser. Kan man bjuda så att andra blir mods? Dom menar att du är mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Ja men han kanske vill att andra ska hjälpa honom på forumet men det kanske inte går. Kan Admin svaret?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag tror inte att det går!Jag tror att det bara är den som köpte det som kan vara mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Nej har vi sagt Du har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Alltså admin svara nu. Jag vill ha mitt forum idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vad kostar ett grupp forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.