Piratebay Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) Tjaba, nu har mitt skrivbord fastnat. Helt plötsligt. Går inte och klicka någonstans. Hjälp tack. Edit : Nu är det borta. Lol Redigerat 30 November 2009 av Piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 När ett sådant skede inträffar brukar vi haxxorz kalla det för att "datorn hänger sig". Det enklaste sättet att lösa den här extremt komplicerade buggen som inträffar är att vänta. Det näst lättaste är att öppna aktivitetshanteraren och stänga av explorer.exe för att sedan starta om det. Det tredje sättet är att stänga av datorn. Men du med dina haxxorz skills verkar ha löst det själv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Nu kom det tbx >.< kommer tbx alltid när jag sätter på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Tjaba, nu har mitt skrivbord fastnat. Helt plötsligt. Går inte och klicka någonstans. Hjälp tack. Edit : Nu är det borta. Lol du har Vista va? mitt skrivbord kan krascha då och då... vista sucks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Tjaba, nu har mitt skrivbord fastnat. Helt plötsligt. Går inte och klicka någonstans. Hjälp tack. Edit : Nu är det borta. Lol du har Vista va? mitt skrivbord kan krascha då och då... vista sucks. Händer aldrig mig så det är antagligen ditt eget fel och inte vistas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 eller har han för dålig prestanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 (redigerat) Tjaba, nu har mitt skrivbord fastnat. Helt plötsligt. Går inte och klicka någonstans. Hjälp tack. Edit : Nu är det borta. Lol du har Vista va? mitt skrivbord kan krascha då och då... vista sucks. Händer aldrig mig så det är antagligen ditt eget fel och inte vistas. Det är säkert min dator som har damp. Har dampat sen jag installerade vista sen ominstallerade jag vista igen men inget hände. Suck för Vista med ett ord.... Redigerat 1 December 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Tjaba, nu har mitt skrivbord fastnat. Helt plötsligt. Går inte och klicka någonstans. Hjälp tack. Edit : Nu är det borta. Lol du har Vista va? mitt skrivbord kan krascha då och då... vista sucks. Händer aldrig mig så det är antagligen ditt eget fel och inte vistas. Det är säkert min dator som har damp. Har dampat sen jag installerade vista sen ominstallerade jag vista igen men inget hände. Suck för Vista med ett ord.... Nope, har XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Jag tror jag vet vad det kan vara. Du kanske har tagit bort "explorer.exe" i proccesorn? Kolla i aktivitetshanteraren i "processor" och se om du har "explorer.exe" där, annars så går du in i "new task" och skriver in den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 * Processer i Aktivitetshanteraren explorer.exe ska inte inaktiveras av sig självt, det vet t.om jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Är inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.