Nazar Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 jag har börjat tänka lite och undrar om xbox är värt att köpa? för att några av mina kompisar har den och för att cod mw2 får ju map packs först av alla till xbox 360. jag vill ha inte en dyr konsol som kostar 3000 jag vet det är inte dyrt men jag vill inte slösa 3000kr det finns arcade för 2000kr och kanske ville köpa den men jag tror den kommer gå sönder lätt på grund av rrod? eller har den samma risk som elite om det är nu den nyaste konsolen som dom sa att dom sänkte rrod risken på. och kontrolen den är ju på batterier om man har kopplat den till usb kan man köra med kontrolen utan batterier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Oh, du verkar vara lite lugnare och mer resonlig än vanligt. Bra. 1. Köp inte Arcade om du vill ha Map Packs. Arcade har nämligen ingen hårddisk, utan bara minneskort, där du inte lär få plats med så mycket. Visst kan man köpa hårddisk till Arcade i efterhand, men det lär bli dyrare i slutändan. 2. Ingen av konsoltyperna går sönder "lätt". Chansen att få rrod är oftast ganska slumpmässig, och heller inte så vanlig nu för tiden. Jag har haft mitt 360 sedan konsolen kom ut, vilket var för 4 eller 5 år sedan (tror jag), och jag har fått rrod två gånger, vilket enligt de flesta är ganska många gånger. Så det är inte så vanligt. 3. Det finns så kallade Play and Charge Kits till de trådlösa handkontrollerna, vilka är batteripack som laddas när man har kontrollen ikopplad i 360't, och sedan håller i ca 10 (eller nåt) timmar innan de behöver laddas igen. Och man kan såklart ladda dem medan man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 cod mw2 får ju map packs först av alla till xbox 360Vad menar du med först med map packs??????Halo 3, COD WaW, Gears of war, timeshift, Forza, COD 4 MW, Har map packs också -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 cod mw2 får ju map packs först av alla till xbox 360Vad menar du med först med map packs??????Halo 3, COD WaW, Gears of war, timeshift, Forza, COD 4 MW, Har map packs också -.- Dum? Han menar ju att map packsen till MW2 på 360 kommer före PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Vem bryr sej om 360 får allt 1-2 dagar före? Så jävla spelkåta kan inte alla vara på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Vem bryr sej om 360 får allt 1-2 dagar före? Så jävla spelkåta kan inte alla vara på PS3. faktiskt xbox kommer få den typ 2månader före tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Vem bryr sej om 360 får allt 1-2 dagar före? Så jävla spelkåta kan inte alla vara på PS3. faktiskt xbox kommer få den typ 2månader före tror jag. Källa? Och vad är "den"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Vem bryr sej om 360 får allt 1-2 dagar före? Så jävla spelkåta kan inte alla vara på PS3. faktiskt xbox kommer få den typ 2månader före tror jag. Det är för tillfället obestämt vilket datum PS3 och PC får map packs till MW2, men jag tippar på en månad som max. Är du verkligen så desperat på map packs så att du är redo att betala ~3k för att få dem en månad tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.