w4nkarN Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Chacha, undrar om vi kommer ha en Jul Banner tävling igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Den som finns nu är väl utmärkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Den som finns nu är väl utmärkt?Så sant som sagt, varför ska vi ha en till bannertävling?Jag har för mig att den förra var för att vi aldrig haft en jul-banner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Nä och du har ju vart medlem länge? ^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Nä och du har ju vart medlem länge? ^_-Vet du vem busiga jag är? :rolleyes: Men det är inte vad tråden handlar om, så det ska vi inte snacka om. Kan dock säga att jag vart här längre än dig =) Redigerat 3 December 2009 av Malker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Ändra rubriken till Jul Banner Tävling istället så man förstår ditt syfte med tråden. Jultävlingar skulle vart trevligt om Admin anordnade. =3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Det är ju redan en jul-banner :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Ja, det vet jag, hehe. Lite snyggare skulle nog inte skada. Kanske lite stjärnor kring den och röd färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Ingen jul-banner på fuskavip temat? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Ja, det vet jag, hehe. Lite snyggare skulle nog inte skada. Kanske lite stjärnor kring den och röd färg? Att överstyla något är inte fint. Dessutom skulle det som du nämnde säkert inte passa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 tar längre tid att ladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Bannern var inte uppe när jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.