Poesi Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Att höra någon från Polhem prata gott om skolan är ju knappast en bra källa för rekommendation. Öhm, jo? En Polhem-elev är troligen den som är bäst lämpad för att säga något om Polhem, eftersom han/hon går där och verkligen vet hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Att höra någon från Polhem prata gott om skolan är ju knappast en bra källa för rekommendation.Nej! du har helt korrekt, jag tycker vi hör med Herr åkerkvinna från övre Övermalax som aldrig har varit i närheten av Västsverige och låtar honom göra ett uttalande, han om någon måste ju kunna göra en objektiv och riktig bedömning. :_ För övrigt kan ju tilläggas att du gärna får motivera varför det inte är lämpligt att jag kommenterar min skola? Jag är knappast betald att prata gott om den och enda förändringen för mig vore att det blir trängre i korridoren, vilket inte är positivt. Jag försöker bara vara uppriktig och hjälpsam, så om du inte kan komma med en riktig motivation så var tyst. Redigerat 8 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Tacksam för alla svar. Tror det blir polhem som förstaval och M.E som andra. Ingen aning om vad jag ska välja mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 n övre Övermalax som aldrig har varit i närheten av Västsverige och låtar honom göra ett uttalande, han om någon måste ju kunna göra en objektiv och riktig bedömning. :_ Tror han syftade på att personer som gillar något oftast ger en vinklad bild av hur det faktiskt är. För övrigt kan ju tilläggas att du gärna får motivera varför det inte är lämpligt att jag kommenterar min skola? Jag är knappast betald att prata gott om den och enda förändringen för mig vore att det blir trängre i korridoren, vilket inte är positivt. Jag försöker bara vara uppriktig och hjälpsam, så om du inte kan komma med en riktig motivation så var tyst. Det skulle även leda till att skolan får mer pengar, vilket är positivt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Framtidsgymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Vad har det ens med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Vad har det ens med detta att göra? Det undrar jag med. Men kör på Polhem som första och M.E som andra, låter bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Vad har det ens med detta att göra? Det undrar jag med. Men kör på Polhem som första och M.E som andra, låter bra. =) Första inlägget = han vill veta bra gymnasium :S http://www.gymnasieguiden.se/Default.aspx?PageID=10 <--- miljarder av gymnasium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Vad har det ens med detta att göra? Det undrar jag med. Men kör på Polhem som första och M.E som andra, låter bra. =) Första inlägget = han vill veta bra gymnasium :S - Hon - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hej Nu är det dags att välja gymnasium och jag har ingen aning om vilka jag ska välja. Någon som har något tips om något bra gymnasium i Göteborg? Vill läsa natur och har funderat på Polhemsgymnasiet och Mikael Eliassons Teoretiska . Om någon vet hur dessa två gymnasium är, skriv gärna! Gick ut med 245 p i 8:an, så ni vet vilken nivå jag ligger på. Din Avtar Kan jag inte sluta skratta åt lol :lol: :D "Avtar"? Tänker inte säga vilket gymnasium jag går på, men det suger iaf Vad har det ens med detta att göra? Det undrar jag med. Men kör på Polhem som första och M.E som andra, låter bra. =) Första inlägget = han vill veta bra gymnasium :S - Hon - - Kon - Prototype, min inavlade vän. Hon frågade om ett BRA gymnasie, Framtidsgymnasiet är nog ett av de sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.