Garone Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 (redigerat) Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag? Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna. "Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet. Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50. [Trailer] Redigerat 3 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 (redigerat) http://www.powergamer.se/2009/11/18/ea-sta...ndemic-studios/ Spelet blev släppts mycket tidigare än det skulle, vilket betyder att många saker i spelet lär vara oslipat. Synd som fan.. PS: Gillar inte EA. Hur kan dom sparka folk nu innan julen. Skäms på dom.. Redigerat 4 December 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag? Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna. "Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet. Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50. [Trailer] WTF, är det svartvitt? Det lät skit kul när jag läste din beskrivning, men sen när jag såg trailern verkade det inte alls lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Platserna som nazisterna har kontroll över är svartvita med vissa färg effekter. När du sedan gör uppdrag där och tar över så kommer färgen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag? Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna. "Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet. Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50. [Trailer] WTF, är det svartvitt? Det lät skit kul när jag läste din beskrivning, men sen när jag såg trailern verkade det inte alls lika kul. Av det lilla jag hann spela så var det skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Spelet fick en 7.6 av Gametrailers. http://www.gametrailers.com/video/review-the-saboteur/59726 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Spelet fick en 7.6 av Gametrailers. http://www.gametrailers.com/video/review-the-saboteur/59726 Recensionerna spelet fått är väldigt blandade... Vissa är så höga som 9/10 och vissa så låga som 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ser ut som ett riktigt b-spel om man kollar på trailern. Definitivt inget som lockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ser ut som ett riktigt b-spel om man kollar på trailern. Definitivt inget som lockar. Håller med. EA failade verkligen på att publicera Saboteur, men låt det inte lura dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Eftersom Pandemics senaste spel inte har varit särskilt bra alls tror jag att de var rädda för att gå ut och lovorda spelet ifall det hade varit dåligt. Därför släppte dem det utan att nästan inte göra någon reklam alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Eftersom Pandemics senaste spel inte har varit särskilt bra alls tror jag att de var rädda för att gå ut och lovorda spelet ifall det hade varit dåligt. Därför släppte dem det utan att nästan inte göra någon reklam alls. Vilket var deras senaste spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) Eftersom Pandemics senaste spel inte har varit särskilt bra alls tror jag att de var rädda för att gå ut och lovorda spelet ifall det hade varit dåligt. Därför släppte dem det utan att nästan inte göra någon reklam alls. Vilket var deras senaste spel? Mercenaries- och Battlefront serien samt Destroy all Humans för att nämna några. Inte världens sämsta serier om du frågar mig men Mercenaries 2 kunde dem nog slipat lite extra på. ^^ Redigerat 6 December 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.