Hoppa till innehåll

The Saboteur


Garone
 Dela

Rekommendera inlägg

Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag?

 

Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna.

 

"Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet.

 

Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50.

 

[Trailer]

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

http://www.powergamer.se/2009/11/18/ea-sta...ndemic-studios/

 

Spelet blev släppts mycket tidigare än det skulle, vilket betyder att många saker i spelet lär vara oslipat.

Synd som fan..

 

PS: Gillar inte EA. Hur kan dom sparka folk nu innan julen. Skäms på dom..

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag?

 

Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna.

 

"Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet.

 

Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50.

 

[Trailer]

WTF, är det svartvitt?

Det lät skit kul när jag läste din beskrivning, men sen när jag såg trailern verkade det inte alls lika kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag släpptes The Saboteur i Sverige. Någon som beställt det förutom jag?

 

Spelet tar plats i Paris under andra världskriget. Man spelar som irländaren Sean, en racerförare som först inte gör något annat än ignorera den tyska ockupationen över Frankrike, tills en dag då en av hans vänner blir mördad av nazisterna. Sean svär att hämnas sin vän och går med i de franska motståndsstyrkorna.

 

"Spelstilen" är third person shooter sandbox. Av den lilla biten jag hann testa det på datorn innan jag beställde PS3 versionen så såg det ut som en blandning mellan Infamous, GTA IV och Assassins Creed. Likt Assassins Creed och Infamous så kan man klättra på hus ( i ett liknande system ), springa på tak och göra parkour moves. Jag tror också att MGS 4 fans skulle finna det intressant eftersom en stor del av spelet är stealth systemet.

 

Main storyn sägs vara runt 15 timmar lång om man rushar, men om man utforskar hela spelet och gör alla sido quester så har jag hört rykten om att det är bortemot 50.

 

[Trailer]

WTF, är det svartvitt?

Det lät skit kul när jag läste din beskrivning, men sen när jag såg trailern verkade det inte alls lika kul.

 

Av det lilla jag hann spela så var det skitkul.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Pandemics senaste spel inte har varit särskilt bra alls tror jag att de var rädda för att gå ut och lovorda spelet ifall det hade varit dåligt. Därför släppte dem det utan att nästan inte göra någon reklam alls.

Vilket var deras senaste spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom Pandemics senaste spel inte har varit särskilt bra alls tror jag att de var rädda för att gå ut och lovorda spelet ifall det hade varit dåligt. Därför släppte dem det utan att nästan inte göra någon reklam alls.

Vilket var deras senaste spel?

 

Mercenaries- och Battlefront serien samt Destroy all Humans för att nämna några.

 

Inte världens sämsta serier om du frågar mig men Mercenaries 2 kunde dem nog slipat lite extra på. ^^

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...