Gäst DarkLight Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Ja, snart är det ju jul och hur skall ni fira den? Blir det någon fest eller bara en familjemiddag, eller så bjuder ni hem era vänner och ni har det mysigt och kanske tittar på någon film eller sitter bara hemma och äta middag och ha det skönt, sitta hemma och ta det lugnt själv? Själv så blir det en familjemiddag med familjen och mina kusiner kommer förbi till Stockholm, och vi kommer ha kul. Sedan blir det presenter som skall öppnas. Det är nog det normala att göra när det är jul. Sedan är det ju nyår också, då man smäller raketer då det är en tradition. Jag kommer fira nyår med en familjefest och det kommer komma ungefär 35 pers till en lokal som mina föräldrar hyrt. Det blir sprit och god middag också. Hur skall ni fira jul och nyår då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Kalle anka, julmiddag med familjen, julklappar och sen återgår man till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Vakna, öppna paketet som ligger i julstrumpan,Jullunch hos farmor,Kalle anka,hem,öppna paket,något annat,sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Åker till brorsan i Uddevalla över jul och nyår, blir första gången vi inte har en "Middag hos Mommo - Julklappsöppning hos oss med släkt - installera allt nytt man fått". Antar att vi kommer shoppa sönder och spela CoDMW2 och nå bilspel han köpt, åker 2009 kommer hem 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Hemmadag brukar det oftast bli, släktjul på juldagen och annandagen, sen blir det lite casual fest möjligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Kalle anka, mat, sova, julklappar, sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Hela min släkt kommer och sen tittar vi på kalle anka, julklappar, mat o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 titta på kalle anka, öppna paket och så blir det julmiddag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Kommer bli som alla andra jular. Vaknar, äter frukost, tittar på Kalle Anka, äter julmiddag sen på kvällen och sen öppna paket direkt efter middagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Julafton går vi som vanligt hem till mina kusiner och alla i vår svenska släkt ska ha en "vanlig" fest. Vi äter mat, tittar på Kalle Anka och pratar. Sen öppnar vi paket när vi kommer hem. På juldagen myser vi med presenter och hoppas det är snö då så att vi kan ha det kul (Om det ska va snö nån gång ska det vara på juldagen). Till nyår är jag väl med släkten i Norge. (Hoppas jag). Där får man inte ´köpa fyrverkerier så alla norrmän sticker till Sverige och köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Julafton går vi som vanligt hem till mina kusiner och alla i vår svenska släkt ska ha en "vanlig" fest. Vi äter mat, tittar på Kalle Anka och pratar. Sen öppnar vi paket när vi kommer hem. På juldagen myser vi med presenter och hoppas det är snö då så att vi kan ha det kul (Om det ska va snö nån gång ska det vara på juldagen). Till nyår är jag väl med släkten i Norge. (Hoppas jag). Där får man inte ´köpa fyrverkerier så alla norrmän sticker till Sverige och köper. Meteorologerna säger att det kommer snö senast 25-31 december, men dem kan ha fel. Så vi får hoppas att det kommer tidigare (för dem som gillar snö, det vill säga). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Det Blir La Kalle Anka Julmiddag Julklappar och bara mys hela Julafton :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.