GangstaLean Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Kalle anka, julmiddag med familjen, julklappar och sen återgår man till datorn. Samma sak här! Fast jag brukar inte titta på kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Festa, lana eller sitta hemma själv!:D Det är ganska nice att vara hemma själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Flickan såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Vaknar, dricker julmust och äter lussebullar till frukost, tar paket i julstrumpan, sitter hemma till ca kl. 14.00, då vi åker till mormor och morfar och äter julmat, kalle anka, julklappar, sen åker jag till pappa, äter ny julmat, fler julklappar, hålla på med klapparna, umgås. osv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 på julafton ska jag vara antingen hemma eller hos mormor och morfar. och på nyår blir det väl att skjuta raketer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Tänker alltid att jag ska se Kalle Anka, men sen pallar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Kalle anka, mat, julklappar, dator eller nåt :) Kommer vara hemma med familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Vakna och säga God Jul till alla man ser, käka pepparkakor och dricka julmust i smyg innan den underbara julmiddagen, se Kalle Anka, suga på en polkagris under granen i väntan på julklappsöppningen, krama jultomten och sist men inte minst, umgås med dom nära och kära! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Julafton är hos farmor och farfar och nyår ska vara hos min syster kompis,måste övertala min mamma att jag ska stanna hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 vakna, farfar kommer ut klädd till tomte, öppna presenter, jul lunch, kalle anka, öppna presenter, jul middag, presenter, tv, sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Baka knäck, se kalle anka, käka som fan! Nyår då smäller det med fyrverkerier och en massa dricka osv ;) Firar 10 året av 2000-talet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Fira jul ska vi göra ute på landet. Men vi ska ha plast gran. =( Så jävla synd att man gått och blivit allergisk mot riktiga granar. Men jag fick välja färg på plast granen iaf. Blev rosa. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.