asabrasa Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) ja vad är nostalgisk för dig? Kanske ett intro från en tv serie du såg som barn, en gammal leksak som betyder mycket för dig, ditt första mjukisdjur kanske. själva målet med denna tråd är att ni ska dela med er om era nostalgiska minnen. jag kan väll börja då det här introt betyder mycket för mig pga av att det var bland de första tv-serier jag såg på så det har ett nostalgisk värde för mig <3. http://www.youtube.com/watch?v=x4w3kgoE_Cc Redigerat 5 December 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 inget, måste faktiskt tänka, återkommer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Lekplatsen på gamla skolan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Gamla Scooby-Doo introt. Inte de nya skitavsnitten, utan de gamla, klassiska. Brukade sitta och kolla på det med min syster :) Och sen så typ gamla melodifestival låtar och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 vad e nostalgi :P Ditt post är nostalgi för mig. När man visste om livet. Så du lever nostalgi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Blues och cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Gamla Scooby-Doo introt. Inte de nya skitavsnitten, utan de gamla, klassiska. Brukade sitta och kolla på det med min lillebror :) Och sen så typ gamla melodifestival låtar och sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Zelda: Ocarina of Time. Mer behöver nog inte sägas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Sveriges landslag i fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Nascar racing, den tecknade serien som visades på 3 för några år sen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 ja vad är nostalgisk för dig? Kanske ett intro från en tv serie du såg som barn, en gammal leksak som betyder mycket för dig, ditt första mjukisdjur kanske. själva målet med denna tråd är att ni ska dela med er om era nostalgiska minnen. jag kan väll börja då det här introt betyder mycket för mig pga av att det var bland de första tv-serier jag såg på så det har ett nostalgisk värde för mig <3. http://www.youtube.com/watch?v=x4w3kgoE_Cc Åhh, word såg det hela tiden, nu när jag såg introt fick jag en fyjävla flashback, kom typ ihåg allt jag gjorde dem åren =DAnnars så äre nog alla mina ärr jag fick som barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Gamla Batman serierna på 5:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.