Gäst Donald Duck Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 har ni nångång bråkat med en kompis o aldrig blivit vänner jag bråka med en kompis han snacka skit om min pappa jag gav honom en massa stryck o vi är aldrig kompisar mer han förtjänade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Nån gång har de hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Ja jag har bråkat med mina kompisar men jag har inte blivit övänn för alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 blev ovän med en i förrgår. men det var lika bra, han har aldrig varit en bra kompis, alltid småmobbat mig och när jag har ringt honom vill han bara vara hos mig och vill bara komma när hans andra kompis inte e hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Vilken dålig kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 har blivit osams någon gång men blivit vänner tills slut! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det har hänt mig, men jag har blivit vän med han igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag kände den där killen när han var 3 år fast nu har vi bråkat ska vara förevigt ovän med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 vad synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 har ni nångång bråkat med en kompis o aldrig blivit vänner jag bråka med en kompis han snacka skit om min pappa jag gav honom en massa stryck o vi är aldrig kompisar mer han förtjänade det ja, det har jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Kommer inte ihåg isåfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 ja de har väll hänt några gånger att man bråkat men en polare, men sen brukar de alltid lösa sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.