CHORDAZBA Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Tyvärr, inte min typ av musik, men du är säkert bra på det du gör. :rolleyes: Jag har ingen aning om det är svårt eller inte att göra sån musik. ;D Har man en hög med samplingar och ett visuellt studiprogram (som FL studio) så kan man enkelt leka och ha förbaskat kul! Så du påstår att jag använder samples? Fråga Organism på detta forum om hur många månader jag suttit och försökt få fram en redig kick. Alla mina ljud är oftast självgjorda i 3xOsc eller andra plugins, ja i FL Studio. Men jag använder bara samples när jag inte orkar fokusera på andra grejer. Som en cykel, du kan cykla med stödhjul. Men det tar ett bra tag att lära sig åka utan. xD Haha. Asgarv. Jo för jag är ju fruktansvärt intresserad över att veta hur mycket du skapar musik och hur du får en kick utav det! Jag sa det i största allmänhet om man vill skapa musik så kan man göra det med samples och FL. Enkelt och det är kul. Men jag ser att du tog illa upp utav det. Jobbigt för dig. Och yeah... Awesome metafor där. :rolleyes: @Baranoi: Awesome! :) I like it! Inte riktigt, metaforen var perfekt. Eftersom du citerade en som skrev till mig så trodde jag att det var riktat till mig. Du får ursäkta min rageness. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterMan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Ladda ner nyaste låten här Min myspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Ladda ner nyaste låten här Min myspace Tyvärr, jag gillade det inte... Skulle även vara roligt att höra om du/ni har tillåtelse att använda låten 'Dust in the Wind' i eran låt xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MisterMan Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 de är ett freebeat så mhm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 de är ett freebeat så mhmSäkert? Det är ju en väldigt känd låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tänkte vara en fuling och bumpa lite här iochmed att mitt band har släppt tre låtar från våran demo alldeles nyss, och tänkte att någon kanske var nyfiken. Så kika in på Wombawombas Myspace och säg vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Låter lite som experimentell jazz, men inte på ett dåligt sätt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Spelade en random cover bara, ge feedback! :) http://www.mediafire.com/?waoam65qn85ossg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.