Hoppa till innehåll

Binds?


t00ncheat
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena vet nån hur man bindar en F1 på cs 1.6 till automatiskt köpa det bästa vapnet man kan?

Och t.ex om man är T så får man ak-47 och kevlar om man har råd. Ni kanske fattar hur jag menar?

 

Och en till grej :P Vet ni några roliga say binds?

 

Allt för mig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gissar att man bindar likadant i CS 1.6 och CS:S.

Du vet väl att man bindar ett kommando till F1 genom att skriva "bind F1 kommando" utan apostrofer. Men i detta fall så ska kommando vara namnet på en fil (.cfg tror jag). Skapa t.ex. en fil som heter myweapons1.cfg. I den skriver du alla kommandon för att köpa just den utrustningen som du vill ha. Vet ej var filen ska ligga och vet heller inte vilka kommandona är. Men det är la bara att Googla på det...

Det kan vara så enkelt så att man bara behöver skriva "b (nyrad) 1 (nyrad) 4" för att köpa en viss pistol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ute efter vad man ska skriva in i sin config för att automatiskt köpa det bästa vapnet som man har råd med.

Alltså det man ska skriva så att man bara behöver trycka på F1.

Aah, okej. Det vara lite mer avancerat. Det kan jag tyvär inte...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra binds som jag använder, Bara kopiera och klistra in i ditt config.

 

bind "F1" "ak47; w5; m4a1; w5; buyammo1; w5; buyammo1; w5; defuser; w5; hegren; w5; flash; w5; flash; w5; vesthelm;"

bind "F2" "awp; w5; deagle; w5; secammo w5; primammo; w5; hegren; w5; flash; defuser; w5; vesthelm;"

bind "F3" "primammo; w5; secammo w5; hegren; w5; flash; defuser; w5; vesthelm;"

bind "F5" "deagle"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

@Killen1996 du har fel.

 

Bind "F1" ";buy ;menuselect 1 ;menuselect 4 ;buy ;menuselect 4 ;menuselect 2 ;buy ;menuselect 6 ;buy ;menuselect 7 ;buy ;menuselect 8 ;menuselect 2 ;buy ;menuselect 8 ;menuselect 4;"

 

Då köper du : Deagle - Full Ammo, AK-47 - Full Ammo, Armor, 1 HE.

 

Du behöver bara gå in i console och skriva/klistra in det som jag skrev.

 

;buy ;menuselect 1 ;menuselect 4 betyder att du trycker upp B trycker på 1 och sedan 4. Då köper du alltså en Deagle.

 

Så i slutändan kan du skriva in menyerna som finns i CS däremot skulle det inte fungera om du skrev ;buy ;menuselect 9 ;menuselect 10 för det finns inte i CS

 

Om det är något är det bara att fråga så svarar jag inom kort.

 

MVH Ceto :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst nomercy421
jag har så jag bara trycker F1 så är jag helt plötsligt i T spawn och pwnar alla :D hehe jag har "bugg script" sök på google...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

jag har så jag bara trycker F1 så är jag helt plötsligt i T spawn och pwnar alla :D hehe jag har "bugg script" sök på google...

Jo, Skitkul, P10.

 

Går inte att skaffa så den köper det bästa man har råd med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...