Hampe The Killer Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Jippi idag kommer patchen för icecrown :) ska lungt testa det nya lfg systemet och börja farma marks för T 10. Hoppas detta blir lika epic som blizz påstår att det ska bli. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Jippi idag kommer patchen för icecrown :) ska lungt testa det nya lfg systemet och börja farma marks för T 10. Hoppas detta blir lika epic som blizz påstår att det ska bli.Epic slutade då Purple blev Blå och Legendary är enda som är Epic i spelet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Jippi idag kommer patchen för icecrown :) ska lungt testa det nya lfg systemet och börja farma marks för T 10. Hoppas detta blir lika epic som blizz påstår att det ska bli.Epic slutade då Purple blev Blå och Legendary är enda som är Epic i spelet nu. Men man är ändå excited, har lirat lite på PTR så kommer inte bli så förvånad =)Men det kommer bli dötrist utan addons i några dagar ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 skall in i IC med guilden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hade me velat in i IC (raid) men är just nu guildlös... hoppas bara jag kan pug:a IC med mitt noob gear ;s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Hade nog kört IC ikväll om jag hade haft en bra guild, lust och ork att spela Warrior och ingen träning. Patchen värkar fetingnajs :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Fire nova <3 Samt så är den nya Dungeon finder otroligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Helt sjukt nice patch! Tog ner första bossen i IC med guilden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Bara kört de 3 nya instancerna på normal, blir väl HC och eventuellt en pug till IC med imorgon ;P Redigerat 9 December 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) tagit 3 första bossarna på 10 och 25manna. Deathbringer Saurfang e rätt svåårrrr :P there we go XD lol Redigerat 9 December 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 De nya instancerna var fett roliga och lite utmanande på heroic, Darkdevil approves! : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Spelat FoS, PoS, HoR på HC idag och igår med min main och min alt och Battered Hilt har inte tappats än :/ Kanske får köpa den, för några tusen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg