Dave37 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 det börjar 18:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 det börjar 18:00. Kommer du lyssna också? (Okej kanske en dum fråga klart du kommer lyssna. Men man vet aldrig) En snabb fråga om alternativ 3. Hur laddar jag ner URL:n till en valfri mediaplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 En snabb fråga om alternativ 3. Hur laddar jag ner URL:n till en valfri mediaplayerBeror på mediaspelaren, kolla under akriv. i VLC är det Ctrl+N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 En snabb fråga om alternativ 3. Hur laddar jag ner URL:n till en valfri mediaplayerBeror på mediaspelaren, kolla under akriv. i VLC är det Ctrl+N Okej bra för jag har VLC :P Ledsne för dubbel, men vet någon hur man laddar ner URL till Windows media player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Arkiv > Öppna URL eller Ctrl+U, men jag har en gammal version. Men om du har VLC kan du lika gärna använda det, prova Alternativ 1 annars. Redigerat 13 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Arkiv > Öppna URL eller Ctrl+U, men jag har en gammal version. Men om du har VLC kan du lika gärna använda det, prova Alternativ 1 annars. VLC Funkar inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Lyssnar i vlc nu, funkar perfa för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ajuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ajuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :PStartar nu :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ajuste ja, hade helt glömt bort denna, kommer in om max en timma :PStartar nu :o Jag ska ladda ner den nu :S Alltså VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Epic ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Ser ut som att jag inte kommer kunna lyssna. Fail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.