Darkdevil Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Någon mer som har problem med hackig uppspelning? Btw det är jag som är "Emil" som önskade "Johnny, I Hardly Knew Ya". : P Redigerat 13 December 2009 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Hur lyssnar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Någon mer som har problem med hackig uppspelning? Btw det är jag som är "Emil" som önskade "Johnny, I Hardly Knew Ya". : PHade, tills jag stängde fönster jag inte använde längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Hur lyssnar man?Läs första inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 aa såg det nu, men ibland så upphör ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Lyssnar nu :P. Hade lite problem med att få igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Mitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Mitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er. Jo det funkar för mig nu, men varför blir allt tyst :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Mitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er. Jo det funkar för mig nu, men varför blir allt tyst :o? Då får du starta om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Mitt internet klarar inte detta så bra, har 16 lyssnare. Kan inte hjälpa ifall det laggar för er. Jo det funkar för mig nu, men varför blir allt tyst :o? Antagligen för att mitt internet inte klarar det så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag måste starta om varje min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag måste starta om varje min.Inget jag kan hjälpa som sagt, men jag spelar in sändningen och kommer lägga upp den sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.