Lynott Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hur länge kommer sändningen pågå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Inte bestämt, beror på hur många som ringer och hur många låtar jag har, nån timma kanske. Förra söndagen höll jag på 18-21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hur många låtar du har? Kan du inte bara spela upp från spotify eller? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Har inte spotify, kör från youtube^^ jag behöver ju musik som så många som möjligt gillar. Men om nån ringer spelar jag upp deras musik. Så ju mer som ringer in ju längre kan vi hålla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hittills har bara en person utanför KG addat WASDradio på skype. Om ni har en mic tycker jag ni ska passa på att adda mig och ringa in nu när jag sänder över hela fuska. Annars kommer det inte bli nån skillnad från de vanliga sändningarna i KG förutom att mer lyssnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Har tyvärr ingen mick, men ska lyssna i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Har ju mick och så, Så kan väl hända att jag ringer in och önskar någon låt. Addar dig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Hittills har bara en person utanför KG addat WASDradio på skype. Om ni har en mic tycker jag ni ska passa på att adda mig och ringa in nu när jag sänder över hela fuska. Annars kommer det inte bli nån skillnad från de vanliga sändningarna i KG förutom att mer lyssnar.Det är väl på söndag "hela" fuska ska joina? :PBehöver du ett spotify login? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Man kan adda min skype redan idag, men det är på söndag jag sönder. Tack, men youtube funkar bra :) kommer sända i 64kbps så youtube kvalité är mer än vad som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Okey, säg bara till om du vill ha ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Ni kan ju sätta en tid då folk kan gå på Fuska Chatten och kanske välja låtar där istället. Och att man kan chatta med andra om radiosändningen. Alltid bra med mer folk till chatten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 vad e skype :PMan behöver ha programmet Skype installerat på sin dator, alternativt använda en speciell skypetelefon, samt ett användarkonto. Därefter letar man upp personen man tänkt kontakta och låter Skype ringa upp. Man kan även använda webbkamera för att se varandra under samtalet. Samtalet sker över befintlig Internet-koppling och inga uppkopplingsavgifter, minutavgifter eller abonnemangskostnader betalas. Förutom möjligheten att ringa till en eller flera personer med gruppsamtal fungerar skype-programmet som en vanlig chatklient med chat, filöverföring etc. Skillnaden mellan Skypenätverket och öppna standarder som SIP och H.323 är att till de öppna standarderna så finns det flera klienter att välja på, men till Skype-nätverket finns bara en klient. På så sätt kan Skype uppehålla ett monopol bland skypeanvändarna på samtal till/från riktiga telefoner. I augusti 2007 framfördes som ett möjligt säkerhetsproblem med Skype att programmets linuxversion läser datorns lösenordsfil och webbläsarprofil, men dessa operationer är mer eller mindre nödvändiga för alla program som på något vis integreras med webbläsaren. Det går även att ringa och SMS:a till det vanliga telefon- och mobilnätet med hjälp av funktionen SkypeOut, men denna trafik är inte gratis. Det går även att skaffa ett eget riktigt telefonnummer med (SkypeIn), så att man kan ringa ett lokalsamtal från en vanlig telefon och ändå nå dig oavsett var du är i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.