WASD Skrivet 5 September 2011 Rapport Dela Skrivet 5 September 2011 Skulle också gärna höra det. Ser gärna lite mer liv i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Jag ville mer veta hans definition av andar och spöken samt höra varför han tror dem finns.Det skulle vara intressant att veta varför ja men orkar inte gå igenom historia på det jag tror på för att komma till just den punkten där man kan helt o hållet förklara varför man tror på andar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Det skulle vara intressant att veta varför ja men orkar inte gå igenom historia på det jag tror på för att komma till just den punkten där man kan helt o hållet förklara varför man tror på andar.Kan du inte sammanfatta på något sätt samt förklara vad andar är då? Du kommer sakna trovärdighet i den här tråden annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Kan du inte sammanfatta på något sätt samt förklara vad andar är då? Du kommer sakna trovärdighet i den här tråden annars.Nope, är dålig på att förklara så vill inte ens försöka(låter dumt yep) så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Nope, är dålig på att förklara så vill inte ens försöka(låter dumt yep) så ja.Jaha.. håll dig borta från debattforumet i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 Nope, är dålig på att förklara så vill inte ens försöka(låter dumt yep) så ja.Jag skulle gärna höra :( Om du tänker så hela tiden blir man aldrig bra på något, man måste försöka om man vill förbättra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.