Hoppa till innehåll

Spöken

fjarten

Rekommendera inlägg

• Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns massor av människor i världen som har lidit av att något runt om kring dem har tagit sig i besittning hos den personen. Alltså att den aldrig får bli lämnad i fred, men det går inte och märkas av omgivningen.

Så denna person kan inte sova? Känner sig iakttagen and so on, men om någon annan skulle sova med dem så skulle inget av t.ex. ljud dem hör eller ljus dem ser hända, men då äre klart. "Spökerna visar jag inte om jag inte är ensam, LOVAR!"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

On: Hemma hos mig kan tv stänga av sig själv

Vissa TV-apparater gör så.

hundarna kan stirra på ingenting och sen börja morra.

Det kan väl vara flugor och annat irriterande skit.

man kan höra fotsteg när ingen är uppe och går
hm... Kan väl vara vind som slår på huset... Eller möss som kör rugby. Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan höra fotsteg när ingen är uppe och går

hm... Kan väl vara vind som slår på huset... Eller möss som kör rugby.

ROFLMAO!!

Men vår tv kan bara hamna i standby läge med fjärkontrollen och den låg på bordet när det hände. Så jag kanske borde ändra till att den hamnade i standby läge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vår tv kan bara hamna i standby läge med fjärkontrollen och den låg på bordet när det hände. Så jag kanske borde ändra till att den hamnade i standby läge.

Det är tv:n so det är fel på, vad jag vet. Om den stänger av sig själv, dvs. Har hänt mig nämligen. Redigerat av Chagi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mhm, Kan vara att kontrollen har fel på sig och tror att man trycker standby, om du har den liggandes på bordet. När jag tänder taklampan i mitt rum slår boxern igång, även fast dem inte har samma uttag. (har ett eluttag under lampknappen, inget händer datorn som är inkopplad i den). Boxern och TVn sitter i ett eluttag på andra sidan rummet, men antar att det bara är nått elektriskt fel och inget spöke som får för sig att starta boxern för att se lite fotboll :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Spöken finns inte. Tror inte på medier eller folk som säger att spöken finns. Ett sätt att tjäna pengar på folks rädslor och nyfikenheter.

Jag tror att spökhistorier är äldre än pengar, bara en gissning.

Mjo men tänkte att dem fortfarande finns omkring. Haru inte sett hur sjukt dåligt det är när ett medie är i ett hus som har "andar" i sig.

Innan pengar fanns var det nog mest för att folk var rädd för dem.. Tror ni på häxor fast man brände och mördade en massa? För att dem gjorde det så mycket så måste häxorna ha varit sant antar jag.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Spöken finns inte. Tror inte på medier eller folk som säger att spöken finns. Ett sätt att tjäna pengar på folks rädslor och nyfikenheter.

Jag tror att spökhistorier är äldre än pengar, bara en gissning.

Mjo men tänkte att dem fortfarande finns omkring. Haru inte sett hur sjukt dåligt det är när ett medie är i ett hus som har "andar" i sig.

Innan pengar fanns var det nog mest för att folk var rädd för dem.. Tror ni på häxor fast man brände och mördade en massa? För att dem gjorde det så mycket så måste häxorna ha varit sant antar jag.

Njae, medier är bara bullshit imo. Men, visst det finns vissa 'spökserier' som är bra. Ghost Adventures är ett utav dom. De är inga medier eller något, bara tre personer med kameror och diverse verktyg, som bandspelare med inspelningsfunktion o.s.v. Nu säger jag inte att allt som händer i avsnitten är sant, men det är då inte överdrivet som dom andra programmen. Dom hör tex inte ständiga ljud eller helt tydliga för den delen. Det är mer verklighetstroget än någon annan serie om sådant här jag har kollat på iallafall. Dom hade ju nyss en live show på 7~ timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...