Escain Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 min bamba e rätt bra. men hur bra kan en stor sal med bord och stolar bli? :D förressten, jag e van att säja bamba. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Våran är ganska bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag säger "maten" och våran bamba är väl sådär, lite äckliga bord ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) Matsal säger jag/vi ok vår är väl helt ok Redigerat 20 April 2004 av sotansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 det är bra inne hos oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vår matsal e okej men inte maten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 vår matsal e okej men inte maten! ja du har rätt babba vi går i samma klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Bamba låter som någon uppföljare till Hubba Bubba tuggumitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Jag säger Östbysälen Våran är mer än okej!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.