Luxaxix Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Tjenare. Installerade nyss om datorn och har installerat Norton 2010 för första gången. Jag har laddat ner winrar och daemon tools men när jag ska köra setupsen så kommer det upp ett windows meddelande om att de inte är pålitliga. "C:\Users\Jag\Downloads\Setups\winrar.exe är inte ett giltigt Win32 program." What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Det är norton du snackar om, Där har du svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Det är norton du snackar om, Där har du svaret.Norton har inget med WINDOWS meddelanden att göra. Windows känner inte igen licensen (?). Om det finns ett alternativ "installera ändå" så är det bara att trycka vidare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Om du laddade ner från den riktiga hemsidan så är ju det som sagt norton som gör vad den kan bäst. Annars så kan du väl ignorera det eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag laddade ner bägge från snabbstart (Sammanträffande?) Finns bara en "OK" knapp på meddelandet, när jag söker igenom winrar setupen med Norton så visas den som "bra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Sämsta tipset kanske men försök att ladda ner det igen. 1 / 20 så saknas det någon liten prick och plötsligt blir hela programmet okörbart och man får den fyndiga lilla "inte ett giltigt Win32 program". Redigerat 13 December 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag laddade ner bägge från snabbstart (Sammanträffande?) Finns bara en "OK" knapp på meddelandet, när jag söker igenom winrar setupen med Norton så visas den som "bra". Varför on earth laddar du ner program från snabbstart?.... Speciellt winrar som har en egen hemsida med en gratis nerladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Inget är pålitligt enligt vista om du har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Jag laddade ner bägge från snabbstart (Sammanträffande?) Finns bara en "OK" knapp på meddelandet, när jag söker igenom winrar setupen med Norton så visas den som "bra". Varför on earth laddar du ner program från snabbstart?.... Speciellt winrar som har en egen hemsida med en gratis nerladdning? Jag har alltid valt just snabbstart för nedladdning av dessa 2 program och det har fram tills nu fungerat snabbt och felfritt. Jag testade att ladda ned Winrar från deras hemsida och det fungerade bra, men daemon tools får jag ingen ordning på. Testar TPB atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 poweriso funkar bättre om du inte ska skapa images Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 poweriso funkar bättre om du inte ska skapa imagesVart i mina inlägg står det att ni ska skriva andra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Luxaxis, om daemon tools inte fungerar rekommenderar även jag PowerISO. Det är ett lätt, snabbt och kompatibelt program som har alla funktioner som Daemon tools har. prophet has spoken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.