Hoppa till innehåll

Winrar Setup Inte "pålitligt"


Luxaxix
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenare. Installerade nyss om datorn och har installerat Norton 2010 för första gången. Jag har laddat ner winrar och daemon tools men när jag ska köra setupsen så kommer det upp ett windows meddelande om att de inte är pålitliga.

 

"C:\Users\Jag\Downloads\Setups\winrar.exe är inte ett giltigt Win32 program."

 

What to do?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddade ner bägge från snabbstart (Sammanträffande?)

 

Finns bara en "OK" knapp på meddelandet, när jag söker igenom winrar setupen med Norton så visas den som "bra".

Varför on earth laddar du ner program från snabbstart?.... Speciellt winrar som har en egen hemsida med en gratis nerladdning?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag laddade ner bägge från snabbstart (Sammanträffande?)

 

Finns bara en "OK" knapp på meddelandet, när jag söker igenom winrar setupen med Norton så visas den som "bra".

Varför on earth laddar du ner program från snabbstart?.... Speciellt winrar som har en egen hemsida med en gratis nerladdning?

 

Jag har alltid valt just snabbstart för nedladdning av dessa 2 program och det har fram tills nu fungerat snabbt och felfritt.

 

Jag testade att ladda ned Winrar från deras hemsida och det fungerade bra, men daemon tools får jag ingen ordning på. Testar TPB atm..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...