Hoppa till innehåll

Server Flytten Genomförd


admin

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Japp mellan kl 01-03 så var sidan nere eftersom vi flyttade sidan. Nu är sidan uppe igen och skall fungera förmodligen lite snabbare men framförallt stabilare än innan. Vi har även nu satt upp lite annonser på sidan.

01-03..PÅ antten eller dagen..jag märkte att Det inte funkade på dagaen en timme ungefär..

 

Och först med dem här annonserna..jag tyckte dem var störande..men nu när du däger det så är det bra =)

 

oCH NÄR T EX jag klickar på Poäng och klickar på en tråd sen..då hackar det längst upp..,.varför?

Redigerat av Silver Star
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 16/04-2004 20:12:20)

Japp mellan kl 01-03 så var sidan nere eftersom vi flyttade sidan. Nu är sidan uppe igen och skall fungera förmodligen lite snabbare men framförallt stabilare än innan. Vi har även nu satt upp lite annonser på sidan.

01-03..PÅ antten eller dagen..jag märkte att Det inte funkade på dagaen en timme ungefär..

 

Och först med dem här annonserna..jag tyckte dem var störande..men nu när du däger det så är det bra =)

 

oCH NÄR T EX jag klickar på Poäng och klickar på en tråd sen..då hackar det längst upp..,.varför?

admin skulle ha skrivit 13.00-15.00 om det var på dagen(när det är ljust ute). Redigerat av Imaginary
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...