admin Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Japp mellan kl 01-03 så var sidan nere eftersom vi flyttade sidan. Nu är sidan uppe igen och skall fungera förmodligen lite snabbare men framförallt stabilare än innan. Vi har även nu satt upp lite annonser på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Nere? Jag var inne då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) Japp mellan kl 01-03 så var sidan nere eftersom vi flyttade sidan. Nu är sidan uppe igen och skall fungera förmodligen lite snabbare men framförallt stabilare än innan. Vi har även nu satt upp lite annonser på sidan.01-03..PÅ antten eller dagen..jag märkte att Det inte funkade på dagaen en timme ungefär.. Och först med dem här annonserna..jag tyckte dem var störande..men nu när du däger det så är det bra =) oCH NÄR T EX jag klickar på Poäng och klickar på en tråd sen..då hackar det längst upp..,.varför? Redigerat 16 April 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 På natten, silverstar vad menar du med hackar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Laggar, segar eller hakar upp sig kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) (Silver Star @ 16/04-2004 20:12:20) Japp mellan kl 01-03 så var sidan nere eftersom vi flyttade sidan. Nu är sidan uppe igen och skall fungera förmodligen lite snabbare men framförallt stabilare än innan. Vi har även nu satt upp lite annonser på sidan. 01-03..PÅ antten eller dagen..jag märkte att Det inte funkade på dagaen en timme ungefär.. Och först med dem här annonserna..jag tyckte dem var störande..men nu när du däger det så är det bra =) oCH NÄR T EX jag klickar på Poäng och klickar på en tråd sen..då hackar det längst upp..,.varför? admin skulle ha skrivit 13.00-15.00 om det var på dagen(när det är ljust ute). Redigerat 17 April 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 På natten, silverstar vad menar du med hackar? asså..den bara åker upp och ner lite.. fast det gör det inte just nu..men det gjorde det förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Märker ingen större skillnad..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Aha på natten. Kan ni inte byta tebax. Nu blir det Förbjuden årgärd hela tin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Blir det+? Inte för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Nej du har ju XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (redigerat) Vilken skillnad det blev Admin :D Redigerat 17 April 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.