xiaoxiang Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 dom är väll lika bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Born_In_Sin Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hehehhe....dom e lika bra ler så kan jag säga latias är bättre!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Nej..Latios har lite bättre Speciall attack..har sett det nåndtans.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag tycker http://www.pixalgo.free.fr/advance/pokemon/latias.gif e coolare än http://www.pixalgo.free.fr/advance/pokemon/latios.gif! VAd tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag har latios då..snart latias.. Vet du varr man får eon ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Man KUNDE få den genom Club Nintendo..Men inte LÄNGRE.. Kuckles^:Som du säger..Latias e coolare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 när man kollar i pokedexen var den är så åker man dit,när man kommer dit så är den på ett annat ställe igen.jag tycker man ska åka till ett ställe nära den är så kanske den kommer dit?(om någon förstod) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-[AtoM]- Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Men kan man bara fånga en av dom på ett spel eller vilken av dom fångar man isånnfall på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Undrar också vart man hittar dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) Jag hittade Latios under vattnet,så det är inte sant det du sa,Blab Blab. Föresten så är min taktik så här:Flyg till Mauville,kolla Pokedexen,-om han är nära- går inte till den routen utan till en annan och hoppas att han är där. Redigerat 15 Maj 2004 av minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg