5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) Jag har ingen aning om vad musiken är i videon. Den är rätt kass, men i videon är det (iaf en stund) så att 3 killar eller liknande åker framåt i en stad. (De svävar fram..). Sett denna på youtube förut, kommer inte ihåg vad man ska söka på eller liknande. Tack för svar, den är ju så kass så den måste ses igen ^^ (Om rätt video hittas så kan en belöning på ca 50-100 fm, beroende på hur snabbt det går.) Redigerat 14 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Nej. Lite mer jag tror kan lätta era sökningar Låttexten är svensk (inte 100 säker) Den är inte så seriös som videon frusciante länkade till. Kan rita en paintbild Nu - Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Fel forum, flyttas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ismen-Alla gillar brudar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Jadu, Jag skickar mina 97 fm jag har ^^ EDIT - åfyfan, var sämre än jag trodde. Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag har ingen aning om vad musiken är i videon. Den är rätt kass, men i videon är det (iaf en stund) så att 3 killar eller liknande åker framåt i en stad. (De svävar fram..). Sett denna på youtube förut, kommer inte ihåg vad man ska söka på eller liknande. Tack för svar, den är ju så kass så den måste ses igen ^^ (Om rätt video hittas så kan en belöning på ca 50-100 fm, beroende på hur snabbt det går.) Du måste ge mer info än så för att vi ska kunna hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag har ingen aning om vad musiken är i videon. Den är rätt kass, men i videon är det (iaf en stund) så att 3 killar eller liknande åker framåt i en stad. (De svävar fram..). Sett denna på youtube förut, kommer inte ihåg vad man ska söka på eller liknande. Tack för svar, den är ju så kass så den måste ses igen ^^ (Om rätt video hittas så kan en belöning på ca 50-100 fm, beroende på hur snabbt det går.) Du måste ge mer info än så för att vi ska kunna hjälpa dig. En har ju redan sagt rätt musikvideo :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.