DAWd Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Tjenare alla. det var ett tag sen microsoft gjorde såkallad ''World clean up'' som jag kalla de :D. som kollade alla som hade chippat. Min blev såklart bannad :/. blir man bannad lika snabbt om man skaffa ett nytt chippat xbox360 tro ni? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tjenare alla. det var ett tag sen microsoft gjorde såkallad ''World clean up'' som jag kalla de :D. som kollade alla som hade chippat. Min blev såklart bannad :/. blir man bannad lika snabbt om man skaffa ett nytt chippat xbox360 tro ni? :DNej, har en kompis över xbl som chippa för ca 2 månader sen och han har inte blivit bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Lika stor chans nu som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Just av denna anledning jag aldrig kommer chippa någon spelkonsol what so ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Piratkopieringen drar bara ner spelbranschen i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Sidney, då kan du berätta din mening. Hur vet du de? Mena du innan när jag spelade 1 år elr när dom började allt i sept.. tro jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 De har hållit på att banna boxar hela tiden, inget de bara gör ibland. Med nya NXE är det större risk att bli bannad då den kan se vilken firmware du har på dvd-spelaren. Den informationen tas upp av Microsoft som helt enkelt bannar dig sedan. Det är ännu större chans att bli bannad om du har firmware v. 1.51-1.6 då de är enklare för att Microsoft att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Piratkopieringen drar bara ner spelbranschen i skiten. Bara om du lyssnar på all bullshit som spelutvecklarna säger... Har du t.ex hört Cryteks motivering för att sluta göra PC exklusiva titlar? De hävdade att Crysis blev så hårt nedladdat att de nästan inte tjänade pengar på det. De sålde nästan fyra miljoner medans mindre utvecklare som t.ex GSC var jättenöjda över att ha sålt en miljon kopior av Clear Sky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Så du vill alltså legalisera piratkopieringen, så kul för dig! Redigerat 17 December 2009 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Så du vill alltså legalisera piratkopieringen, så kul för dig!Här beter vi oss vuxet ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Så du vill alltså legalisera piratkopieringen, så kul för dig! Jag vet, ha ju gjort det i ca 3-4 år.. tänker forts.. du ha väll oxå gjort nå liknande? förvåna mig inte... -.- De har hållit på att banna boxar hela tiden, inget de bara gör ibland. Med nya NXE är det större risk att bli bannad då den kan se vilken firmware du har på dvd-spelaren. Den informationen tas upp av Microsoft som helt enkelt bannar dig sedan. Det är ännu större chans att bli bannad om du har firmware v. 1.51-1.6 då de är enklare för att Microsoft att hitta.Nästa år kommer ju nya Iextreme bl.a. tror du microsoft komma hitta en enkelt fortf.. då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Nästa firmware (LT) kommer vara mycket mer lik original firmware, men Microsoft kommer tillslut lyckats komma på den på något sätt. Då släpps troligtvis en ny firmware (eller om någon ny wave eller liknande kommer) och katt och råtta leken är på gång igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.