Hoppa till innehåll

Blue Ghost


5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inte orkat ansökt till kattgruppen (skrivit meddelande till "ansvariga"). Så nej.

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1633064

 

Sen så finns det risk att vissa som är ifrån kattgruppen kan vilja förstöra bara. Dessa medlemmar är inte så högt i listan..
Ursäkta mig, men generaliserar du vissa användare sådär bara för att de är medlem i Kattgruppen? Får jag fråga dig, är jag med i den listan? Isådanafall känner jag mig otroligt kränkt då jag trodde att vi lagt det förflutna bakom oss.

 

Sedan kan man fråga sig varför vissa KG:are bara skulle vilja förstöra. De som ansöker visar snarare att grupperna vill komma närmare varandra istället för att provocera fram ett bråk som vissa andra här på forumet gör mellan diverse gruppforum.

Redigerat av ChuckNorris
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fuckin rasist

människa som människa väl?

"människa som människa" - ja.

Men risken finns ändå att ni kan förstöra. Eran ansökning tar längre tid bara för risken finns.

 

ChuckNorris - Ja, jag förstår. Men jag måste ändå kolla om ni är där för att förstöra eller inte.

Jag vill ha en trevlig grupp, så är det bara.

Och nej, jag lämnar inte det förflutna bakom mig.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fuckin rasist

människa som människa väl?

"människa som människa" - ja.

Men risken finns ändå att ni kan förstöra. Eran ansökning tar längre tid bara för risken finns.

 

Ser inte varför risken är större att "vi" vill förstöra än att någon annan vill det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kattgruppen var en fiende mot mig, då vissa därifrån försökte förstöra red cloud eller vad det forumet nu än hette.. Tyvärr som sagt lämnar jag inte mitt förflutna så lätt.

Sen så ChuckNorris chanser att få gå med är inte bara pga kattgruppen. Utan hans första inlägg där han tipsade om namnet "Intech cuttarsigsjälvhörna" eller vad det nu var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...