Money Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ansöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Men jag ansökte först >:( Saker som att man är med i kattgruppen kan göra ansökningen att ta längre tid. Senshi är godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 IT jag trodde att vi var vänner och hade slutat bråka för länge sen :( Saker som att man är med i kattgruppen kan göra ansökningen att ta längre tid.Nyss ville du ju gå med? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag har inte orkat ansökt till kattgruppen (skrivit meddelande till "ansvariga"). Så nej. Sen så finns det risk att vissa som är ifrån kattgruppen kan vilja förstöra bara. Dessa medlemmar är inte så högt i listan.. Ingen mer som vill ansöka? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 fuckin rasist människa som människa väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Jag har inte orkat ansökt till kattgruppen (skrivit meddelande till "ansvariga"). Så nej. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1633064 Sen så finns det risk att vissa som är ifrån kattgruppen kan vilja förstöra bara. Dessa medlemmar är inte så högt i listan..Ursäkta mig, men generaliserar du vissa användare sådär bara för att de är medlem i Kattgruppen? Får jag fråga dig, är jag med i den listan? Isådanafall känner jag mig otroligt kränkt då jag trodde att vi lagt det förflutna bakom oss. Sedan kan man fråga sig varför vissa KG:are bara skulle vilja förstöra. De som ansöker visar snarare att grupperna vill komma närmare varandra istället för att provocera fram ett bråk som vissa andra här på forumet gör mellan diverse gruppforum. Redigerat 15 December 2009 av ChuckNorris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) fuckin rasist människa som människa väl? "människa som människa" - ja. Men risken finns ändå att ni kan förstöra. Eran ansökning tar längre tid bara för risken finns. ChuckNorris - Ja, jag förstår. Men jag måste ändå kolla om ni är där för att förstöra eller inte. Jag vill ha en trevlig grupp, så är det bara. Och nej, jag lämnar inte det förflutna bakom mig. Redigerat 15 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Det är väl inte så svårt att kicka oss om vi förstör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 fuckin rasist människa som människa väl? "människa som människa" - ja. Men risken finns ändå att ni kan förstöra. Eran ansökning tar längre tid bara för risken finns. Ser inte varför risken är större att "vi" vill förstöra än att någon annan vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Kattgruppen var en fiende mot mig, då vissa därifrån försökte förstöra red cloud eller vad det forumet nu än hette.. Tyvärr som sagt lämnar jag inte mitt förflutna så lätt. Sen så ChuckNorris chanser att få gå med är inte bara pga kattgruppen. Utan hans första inlägg där han tipsade om namnet "Intech cuttarsigsjälvhörna" eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 stryk mig från ansökningslistan, vill inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Varför inte BigOrange? Eller "BigTech Cuttasigsjälvhörna"?Snacka om att börja flame war XD Ont: Tycker namnet är bra som det är just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.