The Moose Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Det känns som det kommer bli en "Crips n Bloodz" period här på Fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hmm det luktar fail. Du behöver inte erkänna att du inte gillar mig, jag fattar det. Men nu är det faktist så här att du inte ska ansöka till HG eller hur? Så du BEHÖVER inte argumentera varenda sak jag säjer. Du kan inte förbjuda medlemmar att skriva i denna tråden.Om du verkligen vill veta det, så vill jag ha ansökningar till min grupp inte såna här onödiga inlägg. Snälla respektera detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Snobbar? Vad vet du om det? :/ "LOL DE SKREV PÅ DET HÄR SÄTTET I FORUMET DE ÄR SNOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :verymad: " Snälla du, respektera detta lite. Inga "Katter" får argumentera i detta ämnet. KG + HG = #%! Lal, du kan inte förbjuda dom 1. Instifta en regel om att ingen från Kattgruppen får gå med. 2. Be folk hålla käften om sådant som inte är direkt relaterat till om man vill ansöka. 3. Anmäl kattgruppen när de kommer och gnäller/trollar 4. ??? 5. Profit! Folk från kattgruppen får fortfarande skriva i tråden..? Jo, men det begränsar deras möjligheter. Eftersom de inte får gå med så har de ingen anledning att skriva i tråden som bara skall handla om personer som vill gå med i gruppen. Ett annat hett tips är att be folk ta klagomål/diskussioner via pm. Ingen har sakt att dom ska trolla/gnälla osv. Nej, men det är vad de brukar göra när någon gör något sådant här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ingen har sakt att dom ska trolla/gnälla osv. Nej, men det är vad de brukar göra när någon gör något sådant här. Lättare att säga att ingen som trollar/gnäller får skriva här då, men okej bättre att ta sånt med pm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Denna tråd kommer att spåra ur totalt. Jag varnar er, Återgå till ämnet innan tråden blir låst. Om trådskaparen vill att ni bara ska ansöka här eller vad det nu är han vill med tråden, så borde ni göra som han säger. Om ni vill ta upp en diskussion med någon borde ni göra det via pm, inte i den här tråden. Förlåt för denna post, men jag tycker den var nödvändig då jag tycker att ni bara sabbar för någon som försöker göra någonting bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Ingen har sakt att dom ska trolla/gnälla osv. Nej, men det är vad de brukar göra när någon gör något sådant här. Lättare att säga att ingen som trollar/gnäller får skriva här då, men okej bättre att ta sånt med pm. Allt som har med tråden att göra ska skrivas här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Om det är någon grupp i Fusk.se som jag inte gillar så är det kattgruppen... Dom flesta av dom är bara snobbar, och besserwissrar. Denna slutsats kom du fram till genom att inte bli accepterad till gruppen? Fan vilket P12-rage det alltid blir från användare som blir nekade. Nej, men det är vad de brukar göra när någon gör något sådant här.Du är ju verkligen den som ska komma och skriva om att trolla med din misslyckade "WHINE MORE"-taktik mot mig och Dave. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Nej, men det är vad de brukar göra när någon gör något sådant här. Du är ju verkligen den som ska komma och skriva om att trolla med din misslyckade "WHINE MORE"-taktik mot mig och Dave. :rolleyes: Jag har aldrig "whinat" om att gå med...Jag trodde bara att KG var en trevlig grupp, inte några förolämpande 24-7 spelande killar som... jaa... du... Bara ett PM till TheCat som inte ens svarade, och du behöver inte göra bort dig själv i denna tråd några fler gånger, tack. Denna tråd kommer att spåra ur totalt. Jag varnar er, Återgå till ämnet innan tråden blir låst.Om trådskaparen vill att ni bara ska ansöka här eller vad det nu är han vill med tråden, så borde ni göra som han säger. Om ni vill ta upp en diskussion med någon borde ni göra det via pm, inte i den här tråden. Förlåt för denna post, men jag tycker den var nödvändig då jag tycker att ni bara sabbar för någon som försöker göra någonting bra. Jaa, du har väl rätt där, det är synd att katterna inte bryr sig bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Fan vilket P12-rage det alltid blir från användare som blir nekade. Ja, verkligen Du är ju verkligen den som ska komma och skriva om att trolla med din misslyckade "WHINE MORE"-taktik mot mig och Dave. :rolleyes: PM. Use it. Eller ta det i imba åtminstonde Redigerat 15 December 2009 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tråden kan låsas. Om det finns någon moderator i närheten... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tycker du borde lägga dig ner på golvet ta 3/4 djupa andetag och sen försöka skriva någonting som inte ger alla som läser det migrän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Let me clear this up.. Ni alla, är killar, från åldern 12-20. Ni sitter i ett fuskar forum och tjafsar om grupper? Ni har två olika grupper och krigar mot varandra. Detta är nog det mest omognaste och idiotiska tråd jag sett i hela mitt liv. Är ni 3 år, eller? Bråkar ni om ledande grupper? Ni är fan patetiska, gör er jävla grupp och håll er i den. Ingen är bättre och ingen är sämre, gruppen blir vad ni gör den till. Den enda positiva gruppen jag sett är Oztown, och ryktet som Oztown har verkar faila lite med allt skitsnack folk skriver (nämner inga namn.) Ni säger t.ex att KG är en lojal och blablabla grupp, men hur fan kommer det sig att alla ni (förutom Dave37) trollar och är.. ja, i princip omogna i varenda jävla tråd i detta jävla forum. Väx upp, ni beter er som småbarn i en stor sandlåda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg