Gäst Donald Duck Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 fick ni kompisar snabbt när ni börja i era skolor ibland 3-4 dagar är jag lite mobbad sen får jag hela klassen som kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 ... jag börja i en ny klass i höstas så då höll man sig till sina klasskompisar första dan sen så va typ alla kompisar med alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Fick snabbt en kompis i lekis. Han slutade så jag var ämsam i börjar av ettan. Men fick snabbt en ny. Men han flytta då fick jag en ny. Snart ska vi med separeras. Men vi är fortfarande Bästisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 jag har bytt till 7 olika skolor på 8 år och dem ggr har jag fått kompisar mycket snabbt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag började där alla andra började som gick på mitt dAGIS..JAG KÄNNDE DEM REDAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag blir kompis med folk ganska snabbt..Men ibland är dom ju dumma i huvudet :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Får kompisar på typ 2 sek...ja har jätte lätt för o få polare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag fick kompisar när jag började skolan i åk 1,och nu går jag i åk7 och dem är mina vänner änn!!http://www.computerpannen.com/cwm/cwm/cwm/circle.gifhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/3dlil/lurk.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag har bytt till 7 olika skolor på 8 år och dem ggr har jag fått kompisar mycket snabbt :D Va, varför har du bytt så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har aldrig bytt skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 jag har bytt till 7 olika skolor på 8 år och dem ggr har jag fått kompisar mycket snabbt :D Har du gått på en skola som heter Nivrena skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.