Hoppa till innehåll

Gå Med I Pmg!


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det bästa är om du är aktiv.

 

 

Jasså? Varför är du själv inaktiv då? Räkna med att jag är ur klanen. Jag ska skaffa ett eget klan som är mycket aktivare än det här.

 

Anledning till att jag gick ur klanet: Man vet fan inte ens vem som är med och vem som inte är med i klanet, man har fan ingen kontakt med varandra, det finns fan ingen officiell server eller något man kan lira tillsammans, och vi har inte haft en enda pcw sen klanet skaffades. Skyll fan inte på att klanet är ny och inte hunnit spela. Det har fan gått en vecka sen du gjorde klanen och vi har inte haft någon kontakt med varandra. Hemsidan är allt för dålig, kommer troligen inte skaffas någon ny.

 

Den första pcw min klan ska ha mot är er.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har meddelat det, men sedan den dagen/natten som jag testspelade mot dig så har jag befunnit mig i Uppsala (bor i vanliga fall i Luleå).

 

Jag har därför inte haft tillgång till varken Steam eller Cs.

 

Från och med nästa veck så kommer jag att försöka fixa en eller fler matcher/pcw's varje vecka.

 

Sen så tycker jag att det är tråkigt att du går ur, men det är ju ditt val. Men jag hoppas att du kanske ändrar dig efter det här. Jag ber än en gång om ursäkt för att jag inte meddelade dig eller de andra i clanen, i alla fall dom som jag inte känner.

 

Aha ok, visste inte det. Förlåt mig.

 

Det är helt okej, men är du med eller ska du starta en egen?

 

Edit: Ska försöka fixa en pcw til i övermorgon, måste bara hitta en till medlem. Men det är flera som är intresserade så att det ska nog gå bra.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

PCW idag, kvart i 7.

Vi borde skaffa ventrilo / skype.

 

Btw, vad gör man när man rentar en server? Typ, hyr man den så att man är admin och allt på den då eller?

När man hyr så får man ett rcon lösenord.

 

Då skriver du rcon_password lösenordet

 

Sedan så skriver man rcon warmup för warmup

 

rcon start när pcwn börjar!

 

Btw, det är oss ni ska möta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okay, coolt ;>

Bara det att jag kan inte hosta servers, pga min routern, vet inte varför men det går inte att "hosta" något med den.

 

PmG's server hostar jag 24/7. Jag har 100mbit/s internet och router ( har öppnat portarna ).

 

 

Crazycake, är det fortfarande 100% att ni kommer till pcwn?

 

 

Just nu jobbar jag på hemsidan.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till konsolen och skriv: connect 85.227.177.72:27015

 

Då slipper ni adda den till favoriter.

 

 

Angående lagget vet jag ingenting om. Men som sagt, servern är fortfarande inte klar.

Tror du måste pilla lite med maxrate och sånt skit.

 

Förresten, vill ni möta SG? Adda mig på Steam: xzamer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...