Gäst CrazyCake Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 jag har ominstallerat det.samma sak.Är det nerladdat eller köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Klart det går att ringa support, EA Games eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 fick det,men har skiva,fodral och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 fick det,men har skiva,fodral och allt sånt.Testa att ladda ner spelet, och se om det funkar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 (redigerat) fick det,men har skiva,fodral och allt sånt.Testa att ladda ner spelet, och se om det funkar då. Kom ihåg att det är inte olagligt att ladda ned ett spel som du redan äger så du behöver inte oroa dig för det. Det är iaf hur jag uppfattat det som. Redigerat 31 December 2009 av Hajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 fick det,men har skiva,fodral och allt sånt. Testa att ladda ner spelet, och se om det funkar då. Kom ihåg att det är inte olagligt att ladda ned ett spel som du redan äger så du behöver inte oroa dig för det. Det är iaf hur jag uppfattat det som. Det är fortfarande olagligt.Det kvittar om man har tappat bort spelet. Men who gives a fuck? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 laddade ner ett cd crack och nu fungerar det,förutom att det inte finns någon musik -_- . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.