Hoppa till innehåll

Förslag På Spel?


irak_king
 Dela

Rekommendera inlägg

För nån månad sen vart jag bannad av Xbox live, Alla mina spel var orginala också, och så hadde jag precis tankat mitt xbox live med 3 månader :(

 

aa men btw: Min mamma ska åka utomlands om 1 vecka, och nu när jag är bannad o har ett flashat xbox så tänkte jag är det bara att köpa o-orginala spel! :D Men har svårt att bästemma mig nåt förslag på spel? :D

 

skriv ner 5-10 spel är ni snälla (:

Jag har redan Gta iv, fifa 09, cod 4. wwe smackdown vs raw 2008 o Street fighters IV, Midnight club LA och devil may cry 4

 

ps. jag ska garanterat ha fifa 10 o pes 10 sen så vet jag inte, så skriv ner nåra sköna spel :)

 

och det sista, jag gillar sport spel, action (vapen inte svärd spel), och kanske bilar? aja men skriv på!

 

tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För nån månad sen vart jag bannad av Xbox live, Alla mina spel var orginala också, och så hadde jag precis tankat mitt xbox live med 3 månader :(

 

aa men btw: Min mamma ska åka utomlands om 1 vecka, och nu när jag är bannad o har ett flashat xbox så tänkte jag är det bara att köpa o-orginala spel! :D Men har svårt att bästemma mig nåt förslag på spel? :D

 

skriv ner 5-10 spel är ni snälla (:

Jag har redan Gta iv, fifa 09, cod 4. wwe smackdown vs raw 2008 o Street fighters IV, Midnight club LA och devil may cry 4

 

ps. jag ska garanterat ha fifa 10 o pes 10 sen så vet jag inte, så skriv ner nåra sköna spel :)

 

och det sista, jag gillar sport spel, action (vapen inte svärd spel), och kanske bilar? aja men skriv på!

 

tack :)

Halo 3

Call of duty : World at war

 

Call of duty : Modern warfare 2

 

Left 4 dead 2

 

Forza motorsport 2

 

Forza motorsport 3

 

Need for speed shift

 

Halo 3 : ODST

 

NHL 10

 

Batman : Arkham asylum

Redigerat av MetalKungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att din konsol är flashad kan den inte spela spel från andra regioner. Alltså kan den bara spela spel från Europa (eller om spelet är regionsfritt, dock inget som står på fodralet). Och om du har flashat, varför laddar du inte ner och bränner spel?

Mm, spelet måste vara PAL om det ska funka här i sverige.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att din konsol är flashad kan den inte spela spel från andra regioner. Alltså kan den bara spela spel från Europa (eller om spelet är regionsfritt, dock inget som står på fodralet). Och om du har flashat, varför laddar du inte ner och bränner spel?

Mm, spelet måste vara PAL om det ska funka här i sverige.

 

Aj då o.o' , men ligger inte turkiet i europa (a'
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att din konsol är flashad kan den inte spela spel från andra regioner. Alltså kan den bara spela spel från Europa (eller om spelet är regionsfritt, dock inget som står på fodralet). Och om du har flashat, varför laddar du inte ner och bränner spel?

Mm, spelet måste vara PAL om det ska funka här i sverige.

 

Aj då o.o' , men ligger inte turkiet i europa (a'

 

Jo det gör det.

Isånnafall kan du köpa därifrån och spela i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara för att din konsol är flashad kan den inte spela spel från andra regioner. Alltså kan den bara spela spel från Europa (eller om spelet är regionsfritt, dock inget som står på fodralet). Och om du har flashat, varför laddar du inte ner och bränner spel?

Mm, spelet måste vara PAL om det ska funka här i sverige.

Aj då o.o' , men ligger inte turkiet i europa (a'

 

Jo det gör det.

Isånnafall kan du köpa därifrån och spela i sverige.

 

hmm... du har delvis rätt för att turkiet är 97% ASIEN och 3% EUROPA...

Så man kan bara köpa PAL spel i dom 3% ynka procenten av turkiet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bara för att din konsol är flashad kan den inte spela spel från andra regioner. Alltså kan den bara spela spel från Europa (eller om spelet är regionsfritt, dock inget som står på fodralet). Och om du har flashat, varför laddar du inte ner och bränner spel?

Mm, spelet måste vara PAL om det ska funka här i sverige.

Aj då o.o' , men ligger inte turkiet i europa (a'

Jo det gör det.

Isånnafall kan du köpa därifrån och spela i sverige.

 

hmm... du har delvis rätt för att turkiet är 97% ASIEN och 3% EUROPA...

Så man kan bara köpa PAL spel i dom 3% ynka procenten av turkiet

 

Vad snackar du om? Turkiet är bara PAL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För nån månad sen vart jag bannad av Xbox live, Alla mina spel var orginala också, och så hadde jag precis tankat mitt xbox live med 3 månader :(

 

aa men btw: Min mamma ska åka utomlands om 1 vecka, och nu när jag är bannad o har ett flashat xbox så tänkte jag är det bara att köpa o-orginala spel! :D Men har svårt att bästemma mig nåt förslag på spel? :D

 

skriv ner 5-10 spel är ni snälla (:

Jag har redan Gta iv, fifa 09, cod 4. wwe smackdown vs raw 2008 o Street fighters IV, Midnight club LA och devil may cry 4

 

ps. jag ska garanterat ha fifa 10 o pes 10 sen så vet jag inte, så skriv ner nåra sköna spel :)

 

och det sista, jag gillar sport spel, action (vapen inte svärd spel), och kanske bilar? aja men skriv på!

 

tack :)

Vad gillar du för spel?

Aja listar några spel:

 

*Left4dead 2

 

*Modern Warfare 2

 

*Fifa 10

 

*Tekken 6

 

*Forza Motorsport 3

 

*Rockband 2

 

Några olika slags spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror på vad du gillar för spel. Om du gillar fantasy så är The Elder Scrolls bra, vet inte om Morrowind finns till X360 men alla säger att det är mycket bättre än Oblivion. Krig spel är ju CoD världsklass, de bästa krigs spelen som finns. Men ett krigs spel med strategi i är ju Brothers in Arms - Hells Highway som är också jävla grymt. Jag har inte prövat ett spel som heter Borderlands, men det är tydligen en FPS som är RPG man kan gå upp i "level" på att döda fiender och det är ett skjut spel man kan välja skills osv verkar grymt för mig iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...