WASD Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Sen skulle jag vilja veta om det finns något sätt att lägga in spel så att man inte behöver göra .html sida för varje spel.I PHP kan man göra sånt tror jag, du skapar ett script så länkar du bara till en falshfil och väljer att namn så skapar den en ny sida. Om du inte skulle gjort allting i CSS skulle det vara enklare att göra bannern till en länk^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Man kan väll göra det ändå? asså link till bannern? Kan man använda wordpress? för en kille sa det till mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Kan inte så mycket om CSS, men jag ser att du får fram bannern med <div id="header"/>, bara att lägga den i en länk-tag då, typ <a href="http://spelkossa.webege.com/"><div id="header"/></a> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 (redigerat) HEMSIDAN UPPDATERAD : Bannern är en link till index nu. SpelKossa nu skulle jag bara behöva lite hjälp om hur jag kan slippa att göra nya .html dokument för varje spel. Skulle också behöva lite tips om vad jag kan lägga till på hemsidan. Redigerat 26 December 2009 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 HEMSIDAN UPPDATERAD : Har lagt till en bild på en ko. SpelKossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Du behöver inte skriva i denna tråd varje gång du lägger till en pytteliten, simpel sak. När du fixat ett php system eller liknande... DÅ kan du skriva i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 27 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Haha okej men jag vill får jag inte det? Man brukar säga vad man lägger till för att folk ska veta. Jaja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.